snø Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ja, nå så. Men knallfint og knallfint, fru blom. Mørke skyer her på Madla akkkurat nå, men varmt nok. Endelig ! Ja hvor kom de mørke skyene fra?? Da jeg reiste meg opp for å hente en pute til å ha under hodet, var det skinnende sol. Da jeg kom ut 30 sekund etterpå var det store, mørke skyer. Og ikke noe vær til å bli liggende i bikini i :-(( Var de tre-fire timene med sol det vi skulle få av sommer for denne gang??? Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ja hvor kom de mørke skyene fra?? Da jeg reiste meg opp for å hente en pute til å ha under hodet, var det skinnende sol. Da jeg kom ut 30 sekund etterpå var det store, mørke skyer. Og ikke noe vær til å bli liggende i bikini i :-(( Var de tre-fire timene med sol det vi skulle få av sommer for denne gang??? Beste hilsen fra Det kom fort ja.. Skjedde på sekundet omtrent. Flaks for meg så var jeg vei inn akkurat når det skjedde =) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Blei mørkt her og nå! Forhåpentligvis blir det fint til helgen! *Krysse fingre og tær* Nå ble det mørkt her også. Men - jeg har ihvertfall ligget ute (nesten) sammenhengende fra nærmere halv to i ettermiddag *S* Så noe fikk jeg ut av soldagen. Håper det stemmer det de sier, at det blir fint imorgen og helgen også! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Nå ble det mørkt her også. Men - jeg har ihvertfall ligget ute (nesten) sammenhengende fra nærmere halv to i ettermiddag *S* Så noe fikk jeg ut av soldagen. Håper det stemmer det de sier, at det blir fint imorgen og helgen også! Jeg har vært på jobb, men var heldigvis tidlig ferdig. Så jeg har vært ute siden kl tre. Var forsåvidt ute på jobben og, men det blir ikke heeelt det samme =) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har vært på jobb, men var heldigvis tidlig ferdig. Så jeg har vært ute siden kl tre. Var forsåvidt ute på jobben og, men det blir ikke heeelt det samme =) hehe nei. Dere har vel ikke lov å jobbe i bikini, vil jeg tro. Jeg sluttet tidlig jeg også, pga lite folk og dermed mindre å gjøre. *S* Derfor kunne jeg gå ut i sola så tidlig, vanligvis jobber jeg lenger, altså. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 hehe nei. Dere har vel ikke lov å jobbe i bikini, vil jeg tro. Jeg sluttet tidlig jeg også, pga lite folk og dermed mindre å gjøre. *S* Derfor kunne jeg gå ut i sola så tidlig, vanligvis jobber jeg lenger, altså. Å joda. Bikini går helt fint! Er uniformen vår det. -Samme som volleyball-damene bruker. Mennene må og gå i det 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 hehe nei. Dere har vel ikke lov å jobbe i bikini, vil jeg tro. Jeg sluttet tidlig jeg også, pga lite folk og dermed mindre å gjøre. *S* Derfor kunne jeg gå ut i sola så tidlig, vanligvis jobber jeg lenger, altså. Og nå tordnet det nettopp.... 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Og nå tordnet det nettopp.... Ja... *sukk* Lukket akkurat terrassedøra, for nå begynte regndråpene å komme. Men jeg håper fortsatt at helgeværet blir fint! Jeg vil ha flere strandturer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.