Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt treningsBH i spesialstørrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest treningsBH
Skrevet

har et problem som sikkert andre vil misunne meg. Har så store pupper at jeg har problemer med å finne treningsBH'er som finnes. Kan man spesialbestille sånne BH'er noe sted?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

20

• mariaflyfly

18

• Gemini

1

• Lillemus

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har prøvd sportsbutikker og spesialforretninger for undertøy?

Gjest ikke misunnelig nei
Skrevet

Det finnes da svæææææære treningsBHer i butikkene nå. Både F og G på Lindex og har du større enn dette så er jeg overhodet ikke misunnelig nei :o)

Gjest treningsBH
Skrevet

Det finnes da svæææææære treningsBHer i butikkene nå. Både F og G på Lindex og har du større enn dette så er jeg overhodet ikke misunnelig nei :o)

Ja, men Lindex forventer at alle med pupper størrelse D, E, F er tynne.

Det er ikke jeg, jeg trenger nok en størrelse 110 E, og det finnes ikke.

Skrevet

Jeg har det motsatte inntrykket - at Lindex tror alle med store pupper er tykke. Jeg må gjerne ha 75DD, og sliter... Men det er kanskje mellomstrørrelsene de har mest av.

Har du prøvd Lalina i Oslo? De har det meste hva størrelser angår.

Jeg har gått over til å kjøpe alle bh'er på Marks & Spencer - der har det meste. Men det er litt langt unna da.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har det motsatte inntrykket - at Lindex tror alle med store pupper er tykke. Jeg må gjerne ha 75DD, og sliter... Men det er kanskje mellomstrørrelsene de har mest av.

Har du prøvd Lalina i Oslo? De har det meste hva størrelser angår.

Jeg har gått over til å kjøpe alle bh'er på Marks & Spencer - der har det meste. Men det er litt langt unna da.

M&S ruler på bh-fronten. Sånn er det med den saken. Har jeg ikke fortalt deg om den gangen gubben blei hivi på hue og ræva ut fra prøverom-området, da jeg ba han hente en bh til meg i en annen størrelse? *s*

Forresten har du mail. *dulter*

Skrevet

M&S ruler på bh-fronten. Sånn er det med den saken. Har jeg ikke fortalt deg om den gangen gubben blei hivi på hue og ræva ut fra prøverom-området, da jeg ba han hente en bh til meg i en annen størrelse? *s*

Forresten har du mail. *dulter*

Syns jeg ser det....

Jeg har svart deg en rekke ganger....

mariaflyfly
Skrevet

Syns jeg ser det....

Jeg har svart deg en rekke ganger....

Mye å gjøre på jobben i dag? ;)

Skrevet

Mye å gjøre på jobben i dag? ;)

Hold kjeft.

Katten vekte meg kvart over seks. Hakke vært så tidlig på jobben på mange år....

mariaflyfly
Skrevet

Hold kjeft.

Katten vekte meg kvart over seks. Hakke vært så tidlig på jobben på mange år....

Kvart over seks er da ingenting. Nå veit du hvordan vi pleier å ha det. Kvart over seks er forresten tidspunktet i dag da Snorkfrøken ikke lot seg underholde av Teletubbiene på video i senga lenger...

Skrevet

Kvart over seks er da ingenting. Nå veit du hvordan vi pleier å ha det. Kvart over seks er forresten tidspunktet i dag da Snorkfrøken ikke lot seg underholde av Teletubbiene på video i senga lenger...

Stakkars deg....

Du skulle funnet deg et a-menneske, sånn som jeg gjorde. Da vi fikk barn gikk det over fra å være en ulempe til en absolutt fordel.

mariaflyfly
Skrevet

Stakkars deg....

Du skulle funnet deg et a-menneske, sånn som jeg gjorde. Da vi fikk barn gikk det over fra å være en ulempe til en absolutt fordel.

:P

mariaflyfly
Skrevet

Jommen har du ikke fått mail - igjen....

Du har ikke blitt mer produktiv på jobb etter lunsj, skjønner jeg? ;)

Skrevet

Du har ikke blitt mer produktiv på jobb etter lunsj, skjønner jeg? ;)

Æh - det var så varmt ute....

mariaflyfly
Skrevet

Æh - det var så varmt ute....

Og du har ikke aircondition?

Skrevet

Og du har ikke aircondition?

Joa, men lunchen ble fortært ute.

Sitter du ute i hagen og surfer, eller? Du kan ikke ha vært så langt unna maskina i dag du heller :P

Skrevet

Prøv en undertøysforretning, de bruker har større utvalg (men også høyere priser da...).

mariaflyfly
Skrevet

Joa, men lunchen ble fortært ute.

Sitter du ute i hagen og surfer, eller? Du kan ikke ha vært så langt unna maskina i dag du heller :P

Har da ihvertfall hengt opp to maskiner med vask, vanna blomstene til naboen (faen, jeg må bytte ut mine egne før jeg får besøk i morra, de døde visst i varmen...), og vært på lekeplassen med unga. Men nå sover Frøkna, og adoptivdatra og jeg har smelt i oss en halv vannmelon. Og når Frøkna våkner, skal vi ut og handle. :)

Skrevet

Har da ihvertfall hengt opp to maskiner med vask, vanna blomstene til naboen (faen, jeg må bytte ut mine egne før jeg får besøk i morra, de døde visst i varmen...), og vært på lekeplassen med unga. Men nå sover Frøkna, og adoptivdatra og jeg har smelt i oss en halv vannmelon. Og når Frøkna våkner, skal vi ut og handle. :)

Får du besøk? Så hyggelig :)

Jeg har nå gjort litt annet innimellom jeg og, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...