Gjest treningsBH Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 har et problem som sikkert andre vil misunne meg. Har så store pupper at jeg har problemer med å finne treningsBH'er som finnes. Kan man spesialbestille sånne BH'er noe sted? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Du har prøvd sportsbutikker og spesialforretninger for undertøy? 0 Siter
Gjest ikke misunnelig nei Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det finnes da svæææææære treningsBHer i butikkene nå. Både F og G på Lindex og har du større enn dette så er jeg overhodet ikke misunnelig nei ) 0 Siter
Gjest treningsBH Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Det finnes da svæææææære treningsBHer i butikkene nå. Både F og G på Lindex og har du større enn dette så er jeg overhodet ikke misunnelig nei ) Ja, men Lindex forventer at alle med pupper størrelse D, E, F er tynne. Det er ikke jeg, jeg trenger nok en størrelse 110 E, og det finnes ikke. 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ja, men Lindex forventer at alle med pupper størrelse D, E, F er tynne. Det er ikke jeg, jeg trenger nok en størrelse 110 E, og det finnes ikke. Jeg har det motsatte inntrykket - at Lindex tror alle med store pupper er tykke. Jeg må gjerne ha 75DD, og sliter... Men det er kanskje mellomstrørrelsene de har mest av. Har du prøvd Lalina i Oslo? De har det meste hva størrelser angår. Jeg har gått over til å kjøpe alle bh'er på Marks & Spencer - der har det meste. Men det er litt langt unna da. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg har det motsatte inntrykket - at Lindex tror alle med store pupper er tykke. Jeg må gjerne ha 75DD, og sliter... Men det er kanskje mellomstrørrelsene de har mest av. Har du prøvd Lalina i Oslo? De har det meste hva størrelser angår. Jeg har gått over til å kjøpe alle bh'er på Marks & Spencer - der har det meste. Men det er litt langt unna da. M&S ruler på bh-fronten. Sånn er det med den saken. Har jeg ikke fortalt deg om den gangen gubben blei hivi på hue og ræva ut fra prøverom-området, da jeg ba han hente en bh til meg i en annen størrelse? *s* Forresten har du mail. *dulter* 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 M&S ruler på bh-fronten. Sånn er det med den saken. Har jeg ikke fortalt deg om den gangen gubben blei hivi på hue og ræva ut fra prøverom-området, da jeg ba han hente en bh til meg i en annen størrelse? *s* Forresten har du mail. *dulter* Syns jeg ser det.... Jeg har svart deg en rekke ganger.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Syns jeg ser det.... Jeg har svart deg en rekke ganger.... Mye å gjøre på jobben i dag? 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Mye å gjøre på jobben i dag? Hold kjeft. Katten vekte meg kvart over seks. Hakke vært så tidlig på jobben på mange år.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hold kjeft. Katten vekte meg kvart over seks. Hakke vært så tidlig på jobben på mange år.... Kvart over seks er da ingenting. Nå veit du hvordan vi pleier å ha det. Kvart over seks er forresten tidspunktet i dag da Snorkfrøken ikke lot seg underholde av Teletubbiene på video i senga lenger... 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Kvart over seks er da ingenting. Nå veit du hvordan vi pleier å ha det. Kvart over seks er forresten tidspunktet i dag da Snorkfrøken ikke lot seg underholde av Teletubbiene på video i senga lenger... Stakkars deg.... Du skulle funnet deg et a-menneske, sånn som jeg gjorde. Da vi fikk barn gikk det over fra å være en ulempe til en absolutt fordel. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Stakkars deg.... Du skulle funnet deg et a-menneske, sånn som jeg gjorde. Da vi fikk barn gikk det over fra å være en ulempe til en absolutt fordel. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jommen har du ikke fått mail - igjen.... Du har ikke blitt mer produktiv på jobb etter lunsj, skjønner jeg? 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Du har ikke blitt mer produktiv på jobb etter lunsj, skjønner jeg? Æh - det var så varmt ute.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Æh - det var så varmt ute.... Og du har ikke aircondition? 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Og du har ikke aircondition? Joa, men lunchen ble fortært ute. Sitter du ute i hagen og surfer, eller? Du kan ikke ha vært så langt unna maskina i dag du heller 0 Siter
Gemini Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ja, men Lindex forventer at alle med pupper størrelse D, E, F er tynne. Det er ikke jeg, jeg trenger nok en størrelse 110 E, og det finnes ikke. Prøv en undertøysforretning, de bruker har større utvalg (men også høyere priser da...). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Joa, men lunchen ble fortært ute. Sitter du ute i hagen og surfer, eller? Du kan ikke ha vært så langt unna maskina i dag du heller Har da ihvertfall hengt opp to maskiner med vask, vanna blomstene til naboen (faen, jeg må bytte ut mine egne før jeg får besøk i morra, de døde visst i varmen...), og vært på lekeplassen med unga. Men nå sover Frøkna, og adoptivdatra og jeg har smelt i oss en halv vannmelon. Og når Frøkna våkner, skal vi ut og handle. 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Har da ihvertfall hengt opp to maskiner med vask, vanna blomstene til naboen (faen, jeg må bytte ut mine egne før jeg får besøk i morra, de døde visst i varmen...), og vært på lekeplassen med unga. Men nå sover Frøkna, og adoptivdatra og jeg har smelt i oss en halv vannmelon. Og når Frøkna våkner, skal vi ut og handle. Får du besøk? Så hyggelig Jeg har nå gjort litt annet innimellom jeg og, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.