Gjest noen forslag Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ja, men Lindex forventer at alle med pupper størrelse D, E, F er tynne. Det er ikke jeg, jeg trenger nok en størrelse 110 E, og det finnes ikke. Joda, det finnes. Triumph sin tri-action finnes i 110 E og F på mange Cubus og Lindex. Du må bare gidde å lete litt. Også tror jeg ikke folk misunner deg den størrelsen nei... 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Tja...kommer an på om den overlever kvelden eller ikke, det... Jeg har ikke tenkt å garantere noe for hva som skjer med min heller, etter at jeg ganske straks skal sykle hjem i denne gode, kjølige luften... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg har ikke tenkt å garantere noe for hva som skjer med min heller, etter at jeg ganske straks skal sykle hjem i denne gode, kjølige luften... Jeg fikk akkurat beskjed om at jeg ikke trengte å hente naboen på Gardermoen i kved alikavel, så da trur jeg besøket mitt må nøye seg med hvitvin på terrassen i morra alikavel... 0 Siter
annegunn Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg fikk akkurat beskjed om at jeg ikke trengte å hente naboen på Gardermoen i kved alikavel, så da trur jeg besøket mitt må nøye seg med hvitvin på terrassen i morra alikavel... Jeg tror besøket ditt kommer til å stå for både hvitvin og rødvin, jeg. Rosevinen i kjøleskapet var den samme som den du kjøpte, men den kan nok ikke taes med i morgen. Det er blitt for sent, gitt. 0 Siter
asterix Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ja, men Lindex forventer at alle med pupper størrelse D, E, F er tynne. Det er ikke jeg, jeg trenger nok en størrelse 110 E, og det finnes ikke. Er man tynn og har litt mer en mikropupper finner man i hvertfall ikke bh'er slike steder. Jeg bruker 70 D og det finner jeg bare i rådyre undertøysforretninger i hvertfall... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.