Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt treningsBH i spesialstørrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest noen forslag
Skrevet

Ja, men Lindex forventer at alle med pupper størrelse D, E, F er tynne.

Det er ikke jeg, jeg trenger nok en størrelse 110 E, og det finnes ikke.

Joda, det finnes. Triumph sin tri-action finnes i 110 E og F på mange Cubus og Lindex. Du må bare gidde å lete litt.

Også tror jeg ikke folk misunner deg den størrelsen nei...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

20

• mariaflyfly

18

• Gemini

1

• Lillemus

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja...kommer an på om den overlever kvelden eller ikke, det... ;)

Jeg har ikke tenkt å garantere noe for hva som skjer med min heller, etter at jeg ganske straks skal sykle hjem i denne gode, kjølige luften...

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å garantere noe for hva som skjer med min heller, etter at jeg ganske straks skal sykle hjem i denne gode, kjølige luften...

Jeg fikk akkurat beskjed om at jeg ikke trengte å hente naboen på Gardermoen i kved alikavel, så da trur jeg besøket mitt må nøye seg med hvitvin på terrassen i morra alikavel...

Skrevet

Jeg fikk akkurat beskjed om at jeg ikke trengte å hente naboen på Gardermoen i kved alikavel, så da trur jeg besøket mitt må nøye seg med hvitvin på terrassen i morra alikavel...

Jeg tror besøket ditt kommer til å stå for både hvitvin og rødvin, jeg.

Rosevinen i kjøleskapet var den samme som den du kjøpte, men den kan nok ikke taes med i morgen. Det er blitt for sent, gitt.

Skrevet

Ja, men Lindex forventer at alle med pupper størrelse D, E, F er tynne.

Det er ikke jeg, jeg trenger nok en størrelse 110 E, og det finnes ikke.

Er man tynn og har litt mer en mikropupper finner man i hvertfall ikke bh'er slike steder. Jeg bruker 70 D og det finner jeg bare i rådyre undertøysforretninger i hvertfall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...