Gjest deo til mann Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 1) Hugo Boss Dark Blue 2) Burberry Weekend 3) Carolina Herrera 212 3 aktulle deo spray. Skal kjøpe på nettet, men vet ikke hvordan de lukter, gidder ikke gå på parfymeri. Liker friskt, ikke for tung, ikke kvalmene kokoslukt o.l. Litt standard... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Utenfor tema, men hvor på nettet kjøper du deodoranter og parfyme til menn? 0 Siter
Gjest deo til mann Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Utenfor tema, men hvor på nettet kjøper du deodoranter og parfyme til menn? duft.no Billig. Tar litt tid før varene kommer, men... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 duft.no Billig. Tar litt tid før varene kommer, men... Thanks! Du vet ikke om flere lignende steder? Gjerne utenlandske. De er vel ofte enda billigere. Fant ikke min hvite Polo Sport stick-deo der. 0 Siter
Gjest deo til mann Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Thanks! Du vet ikke om flere lignende steder? Gjerne utenlandske. De er vel ofte enda billigere. Fant ikke min hvite Polo Sport stick-deo der. www.strawberrynet.com Det er visst bra. Ikke prøvd selv. Må man betale toll da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 www.strawberrynet.com Det er visst bra. Ikke prøvd selv. Må man betale toll da? På varer over 200 kroner må du nok betale toll (med mindre den aktuelle butikken sender varene på en slu måte og unngår tollen). 0 Siter
Gemini Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 På varer over 200 kroner må du nok betale toll (med mindre den aktuelle butikken sender varene på en slu måte og unngår tollen). Søk på strawberrynet her på DOL, så får du masse tips og erfaringer :-) (Har foreløpig ingen erfaringer med de sjøl) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 duft.no Billig. Tar litt tid før varene kommer, men... Duft.no billig? Eh.. Ville heller bestilt fra strawberry net da ja. (Noe jeg faktisk mistenker at duft.no gjør. Vareutvalget deres er IDENTISK med strawberry sitt, men myyye dyrere). 0 Siter
Gjest deo for mann Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Duft.no billig? Eh.. Ville heller bestilt fra strawberry net da ja. (Noe jeg faktisk mistenker at duft.no gjør. Vareutvalget deres er IDENTISK med strawberry sitt, men myyye dyrere). Duft har mye mer clinique og det er billig, ja. Veldig mye av det jeg kjøper på duft er mye billigere enn parfymeri og taxfree. Vet også om tilfeller hvor det er dyrere på duft enn parfymeri i NOrge. Men det jeg kjøper er billigere på duft. På strawberry kommer toll i tillegg. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Duft har mye mer clinique og det er billig, ja. Veldig mye av det jeg kjøper på duft er mye billigere enn parfymeri og taxfree. Vet også om tilfeller hvor det er dyrere på duft enn parfymeri i NOrge. Men det jeg kjøper er billigere på duft. På strawberry kommer toll i tillegg. Strawberry net betaler tilbake toll og momsutgifter hvis pakken blir stoppet i tollen Har aldri sett noe som er billigere på duft.no enn på strawberrynet, spesielt med 49 kroner i porto. 0 Siter
Gjest deo for mann Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Strawberry net betaler tilbake toll og momsutgifter hvis pakken blir stoppet i tollen Har aldri sett noe som er billigere på duft.no enn på strawberrynet, spesielt med 49 kroner i porto. Er det sant? Betaler de tollen? Da blir det jo noe annet. Er det safe å handle der? Med visa? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Er det sant? Betaler de tollen? Da blir det jo noe annet. Er det safe å handle der? Med visa? Ja, de betaler moms og tollutgiftene. Du må fakse de brevet du får. Litt jobb er det jo, men verdt det. Det er helt trygt å handle der. 0 Siter
Gjest deo for mann Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ja, de betaler moms og tollutgiftene. Du må fakse de brevet du får. Litt jobb er det jo, men verdt det. Det er helt trygt å handle der. Fri frakt og ingen toll. Bedre utvalg. Da ble det plutselig helt aktuelt. Så får det heller være med en dusjsåpe og øyeskygge de ikke har. Du vet ikke om de kan skaffe ting som ikke er på siden? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Fri frakt og ingen toll. Bedre utvalg. Da ble det plutselig helt aktuelt. Så får det heller være med en dusjsåpe og øyeskygge de ikke har. Du vet ikke om de kan skaffe ting som ikke er på siden? Det står at du kan maile og spørre de. Men utvalget kan være litt magert på visse ting. Det er i hong kong, og der er de besatt av blekemidler etc.. Tips: bestill i flere omganger for å samle opp rabatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.