Gå til innhold

Kan du beskrive lukten...

Anbefalte innlegg

Gjest deo til mann
Skrevet

1) Hugo Boss Dark Blue

2) Burberry Weekend

3) Carolina Herrera 212

3 aktulle deo spray. Skal kjøpe på nettet, men vet ikke hvordan de lukter, gidder ikke gå på parfymeri. Liker friskt, ikke for tung, ikke kvalmene kokoslukt o.l. Litt standard...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Utenfor tema, men hvor på nettet kjøper du deodoranter og parfyme til menn?

Gjest deo til mann
Skrevet

Utenfor tema, men hvor på nettet kjøper du deodoranter og parfyme til menn?

duft.no

Billig. Tar litt tid før varene kommer, men...

ShitDiddelyDo
Skrevet

duft.no

Thanks!

Du vet ikke om flere lignende steder? Gjerne utenlandske. De er vel ofte enda billigere. Fant ikke min hvite Polo Sport stick-deo der. :)

Gjest deo til mann
Skrevet

Thanks!

Du vet ikke om flere lignende steder? Gjerne utenlandske. De er vel ofte enda billigere. Fant ikke min hvite Polo Sport stick-deo der. :)

www.strawberrynet.com

Det er visst bra. Ikke prøvd selv. Må man betale toll da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

www.strawberrynet.com

Det er visst bra. Ikke prøvd selv. Må man betale toll da?

På varer over 200 kroner må du nok betale toll (med mindre den aktuelle butikken sender varene på en slu måte og unngår tollen).

Skrevet

På varer over 200 kroner må du nok betale toll (med mindre den aktuelle butikken sender varene på en slu måte og unngår tollen).

Søk på strawberrynet her på DOL, så får du masse tips og erfaringer :-)

(Har foreløpig ingen erfaringer med de sjøl)

Gjest papirtiger
Skrevet

duft.no

Duft.no billig? Eh..

Ville heller bestilt fra strawberry net da ja. (Noe jeg faktisk mistenker at duft.no gjør. Vareutvalget deres er IDENTISK med strawberry sitt, men myyye dyrere).

Gjest deo for mann
Skrevet

Duft.no billig? Eh..

Ville heller bestilt fra strawberry net da ja. (Noe jeg faktisk mistenker at duft.no gjør. Vareutvalget deres er IDENTISK med strawberry sitt, men myyye dyrere).

Duft har mye mer clinique og det er billig, ja. Veldig mye av det jeg kjøper på duft er mye billigere enn parfymeri og taxfree.

Vet også om tilfeller hvor det er dyrere på duft enn parfymeri i NOrge. Men det jeg kjøper er billigere på duft.

På strawberry kommer toll i tillegg.

Gjest papirtiger
Skrevet

Duft har mye mer clinique og det er billig, ja. Veldig mye av det jeg kjøper på duft er mye billigere enn parfymeri og taxfree.

Vet også om tilfeller hvor det er dyrere på duft enn parfymeri i NOrge. Men det jeg kjøper er billigere på duft.

På strawberry kommer toll i tillegg.

Strawberry net betaler tilbake toll og momsutgifter hvis pakken blir stoppet i tollen :)

Har aldri sett noe som er billigere på duft.no enn på strawberrynet, spesielt med 49 kroner i porto.

Gjest deo for mann
Skrevet

Strawberry net betaler tilbake toll og momsutgifter hvis pakken blir stoppet i tollen :)

Har aldri sett noe som er billigere på duft.no enn på strawberrynet, spesielt med 49 kroner i porto.

Er det sant? Betaler de tollen? Da blir det jo noe annet.

Er det safe å handle der? Med visa?

Gjest papirtiger
Skrevet

Er det sant? Betaler de tollen? Da blir det jo noe annet.

Er det safe å handle der? Med visa?

Ja, de betaler moms og tollutgiftene. Du må fakse de brevet du får. Litt jobb er det jo, men verdt det.

Det er helt trygt å handle der.

Gjest deo for mann
Skrevet

Ja, de betaler moms og tollutgiftene. Du må fakse de brevet du får. Litt jobb er det jo, men verdt det.

Det er helt trygt å handle der.

Fri frakt og ingen toll. Bedre utvalg. Da ble det plutselig helt aktuelt. Så får det heller være med en dusjsåpe og øyeskygge de ikke har. Du vet ikke om de kan skaffe ting som ikke er på siden?

Gjest papirtiger
Skrevet

Fri frakt og ingen toll. Bedre utvalg. Da ble det plutselig helt aktuelt. Så får det heller være med en dusjsåpe og øyeskygge de ikke har. Du vet ikke om de kan skaffe ting som ikke er på siden?

Det står at du kan maile og spørre de. Men utvalget kan være litt magert på visse ting. Det er i hong kong, og der er de besatt av blekemidler etc..

Tips: bestill i flere omganger for å samle opp rabatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...