Gå til innhold

Hvor er onanipolitiet når man trenger dem?

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

17

• Prozak

5

• Dorthe

2

• fresja

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Det er nesten ikke til å tro at noe sånt er lovlig!

" Vi vil ikke la være å ansette et menneske på grunn av legningen, men hvis vedkommende vil praktisere sin seksualitet, kan han eller hun ikke være hos oss, sier Gravaas til avisa. `"

Jeg blir opprørt når jeg leser sånne holdninger og måter å behandle andre på. Opprørt og oppgitt over hva som faktisk foregår i dette landet i 2005.

Skrevet

Noen lever fortsatt i den mørke middelalderen.

Skrevet

Kan ikke disse anmeldes for diskriminering?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Kontroll over folks seksualitet er viktig. Det trengs for å undertrykke dem.

mariaflyfly
Skrevet

Milde måne, hvilket århundre tror de vi lever i?

Gjest MrPimmel
Skrevet

" Vi vil ikke la være å ansette et menneske på grunn av legningen, men hvis vedkommende vil praktisere sin seksualitet, kan han eller hun ikke være hos oss, sier Gravaas til avisa. `"

Jeg blir opprørt når jeg leser sånne holdninger og måter å behandle andre på. Opprørt og oppgitt over hva som faktisk foregår i dette landet i 2005.

Det er fint at slikt kommer fram i det offentlige rom, så vi kan få tatt en titt på disse krypene.

Jeg mener ingen mening eller holdning er for bizarr til å offentliggjøres, spesielt hat mot grupper er veldig viktig å få se. La dem snakke og ordne seg sjøl rett i bøtta. De tror de gjør guden en tjeneste, men de skaper avsky i stedet. Jo mer avsky jo bedre.

Skrevet

Slik behandles jøder i de fleste land. Er det rød stær som gjør at du ikke ser det?

Skrevet

Milde måne, hvilket århundre tror de vi lever i?

Dette praktiseres mye tøffere i 57 muslimske land. Hvilket århundre lever DU i?

Skrevet

Kan ikke disse anmeldes for diskriminering?

Da måtte vi samtidig kjøre den samme justisen overfor muslimske trosamfunn.

Og det kan vi ikke, kan vi vel?

Skrevet

Noen lever fortsatt i den mørke middelalderen.

Bare så rart at det ikke skaper overskrifter før det dreier seg om kristne trossamfunn.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Slik behandles jøder i de fleste land. Er det rød stær som gjør at du ikke ser det?

Jøder er selve bildet på kapitalistsvinet.

Skrevet

Jøder er selve bildet på kapitalistsvinet.

Og det er også din mening?

Skrevet

Og din moralske indignasjon trigges ikke før man finner noe å henge på en kristen institusjon, i dette tilfellet Gimlekollen?

Sannsynligvis den eneste skolen i dagens Norge som ikke styres etter marxistiske paradigmer og innebygget jødehat.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Og det er også din mening?

Min mening/tro er at jøder ofte -kan- eller kunne ha en familiekultur som virker støtende og eksluderende på andre, samme som muslimer her har en kultur som virker uhyre støtende, ekskluderende og provoserende på meg. I grunnen virker all undertrykking, vold og hat støtende på meg.

Skrevet

Og din moralske indignasjon trigges ikke før man finner noe å henge på en kristen institusjon, i dette tilfellet Gimlekollen?

Sannsynligvis den eneste skolen i dagens Norge som ikke styres etter marxistiske paradigmer og innebygget jødehat.

Så du mener at alle skoler i landet her styres etter jødehat? Alle barneskoler, ungdomsskoler, vidregående osv?

Skrevet

Det er fint at slikt kommer fram i det offentlige rom, så vi kan få tatt en titt på disse krypene.

Jeg mener ingen mening eller holdning er for bizarr til å offentliggjøres, spesielt hat mot grupper er veldig viktig å få se. La dem snakke og ordne seg sjøl rett i bøtta. De tror de gjør guden en tjeneste, men de skaper avsky i stedet. Jo mer avsky jo bedre.

Tja, hva skal vi da si om Sigurd Allerns lille sandkasse, som han har omgjort til et rent klekkeri for jødehatende marxister og politiske kommisærer?

Skrevet

Så du mener at alle skoler i landet her styres etter jødehat? Alle barneskoler, ungdomsskoler, vidregående osv?

Nei, det mener jeg ikke. Men det er et faktum at Ole Koppreitan har reist rundt på norske skoler og universiteter og sitert Herbert Marcuse over en lav sko, mannen som kultiverte terroren som legitimt politisk våpen gjennom sin bok, "Das Ende der Utopie".

Avleiringene etter politisk manipulasjon og kampanjevirksomhet i retning Moskva og Karlshorst har satt sine tydelige spor både i media og presse de siste tyve, tredve årene, og videre innover i det norske samfunnssystemet, helt uten nevneverdig motbør.

Når 70 prosent av den norske journaliststanden stemmer sosialistisk, er det grunn til ettertanke.

Skrevet

Min mening/tro er at jøder ofte -kan- eller kunne ha en familiekultur som virker støtende og eksluderende på andre, samme som muslimer her har en kultur som virker uhyre støtende, ekskluderende og provoserende på meg. I grunnen virker all undertrykking, vold og hat støtende på meg.

På hvilken måte kan en jøde provosere deg eller ekskludere deg? Du trenger ikke spise kosher, du trenger ikke å gå med svart hatt og ditto krøllete kinnskjegg. Mesteparten av de små tingene som gjør livet ditt mer behagelig kommer fra jødenes forskning og utvikling.

Og du trenger heller ikke bo i Israel, eller forsvare deg mot muslimenes nedarvede hat, eller nazistene og sosialistenes løgner og bakvaskelser. Hvis dine verdinormer hviler på demokratiske bærebjelker, burde jøder og Israel stått ditt hjerte ganske nær.

Er det noe jeg har oversett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...