Mr Kahn Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00196/avistegning_finn_gr_196589c.jpg Jeg for min del lo så jeg skreik. 0 Siter
Gjest hurra-hurra Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Trodde det var deg og fruen jeg.... ;o) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Trodde det var deg og fruen jeg.... ;o) Da ville ikke Sponheim trengt å dytte. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg tror ikke nødvendigvis at barna til Erna Solheim syns det der er noe å le av. Jeg syns heller ikke den var morsom, og støtter Venstrekvinnelaget i det de har gjort. Men jeg har sett at mannfolk ler av det, mens kvinnfolk syns den er sabla ekkel. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg tror ikke nødvendigvis at barna til Erna Solheim syns det der er noe å le av. Jeg syns heller ikke den var morsom, og støtter Venstrekvinnelaget i det de har gjort. Men jeg har sett at mannfolk ler av det, mens kvinnfolk syns den er sabla ekkel. ler a meg sjøl jeg - nå - må være varmen. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg tror ikke nødvendigvis at barna til Erna Solheim syns det der er noe å le av. Jeg syns heller ikke den var morsom, og støtter Venstrekvinnelaget i det de har gjort. Men jeg har sett at mannfolk ler av det, mens kvinnfolk syns den er sabla ekkel. Ja - og Kahn la merke til at Sponheim _måtte_ dytte:) 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hvorfor skulle ikke jenter se humoren her?? Jeg lo nå godt hvertfall... 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Nei, det synes jeg ikke han gjorde. Han tok dem på kornet og tegningen er utrolig morsom ) 0 Siter
willow Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Neida, den var bare morsom. jeg syntes den var ekkel. men det er vel fordi jeg synes det blir for nærgående min private sone. ikke at jeg fantaserer om politikere, men erigerte peniser synes jeg er en privat greie. 0 Siter
Champagne Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Synes nok den var litt over streken, ja. Prøver å se for meg selv i en slik tegning, og jeg ville syntes det var veldig ekkelt. Må vel gå an å make a point uten å bruke dyresex med Erna og Carl? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Synes nok den var litt over streken, ja. Prøver å se for meg selv i en slik tegning, og jeg ville syntes det var veldig ekkelt. Må vel gå an å make a point uten å bruke dyresex med Erna og Carl? Er i grunnen enig med deg, denne Graff har liksom ikke det samme raffinementet som Roar Hagen og ikke minst den gamle VG-tegneren og satirikeren "Pedro" hadde. Uansett, å sensurere satire vil være å spise stykker av ytringsfriheten. Velger man å opptre i det offentlige rom, så får en også ta ulempene. I England er de adskillig tøffere, se bare på "the Spitting Image" og harseleringene med det britiske kongehuset. Jøjje meg. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 Ja - og Kahn la merke til at Sponheim _måtte_ dytte:) Ikke bare dytte, han måtte også (tilsynelatende) styre tissefanten på grise-Carl på plass. Åssen noen finner hølet på Erna er meg en gåte, men en kunne kanskje rulle'a inn i pottitmjæl og vente til'a feis? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ikke bare dytte, han måtte også (tilsynelatende) styre tissefanten på grise-Carl på plass. Åssen noen finner hølet på Erna er meg en gåte, men en kunne kanskje rulle'a inn i pottitmjæl og vente til'a feis? Hehe, jeg har også en grisete på lager, men lar vær å servere den her. Jentene hakker bare huet av meg:) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Da var vi to! :-) Og kjenner man den politiske bakgrunnen for tegningen, så er det ikke Erna som blir driti ut, men Sponheim. Det er verdt å merke seg at ingen av de tre som er blitt karikert, selv har klaget til FPU. 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 jeg syntes den var ekkel. men det er vel fordi jeg synes det blir for nærgående min private sone. ikke at jeg fantaserer om politikere, men erigerte peniser synes jeg er en privat greie. Var ikke akkurat så rare erigerte penisen vi ser her da, så følsom er du vel ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.