Gjest Pimpi Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Noen her inne som har et tips i hvordan få tiden til å gå...?? Sitter på jobb til 23.00 og kjeder meg mildt sagt... Anything? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 http://barn.sol.no/wiper/spill.asp 0 Siter
Gjest god sommer2 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hvor jobber du? Du kan jo vaske over gulvene? Eller du kan lese nyhetene på nettet. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hvor jobber du? Du kan jo vaske over gulvene? Eller du kan lese nyhetene på nettet. Hehhe, ja det hadde tatt seg ut at jeg begynte å vaske gulvene-akuratt nå er vaskedama her, vil nødlig ta fra henne jobben hehe.... Prøvde spillet M.Angelica tipsa meg om, va good det-litt problematiskt for meg som er litt farveblind da hehehe.... Jeg sitter alene på et stort bygg, er vekter-og kjeder meg-mildt sagt.... Lest alt så er av nyheter har jeg også. Og takket være et tips her inn om duft.no så har jeg klart å bruke litt vel mye penger-livet skal ikke være lett gitt hehe.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.