Gå til innhold

Flyttevask

Anbefalte innlegg

Gjest -sliten!
Skrevet

Noen i Trondheim som har erfaring vedrørende bruk av vaskebyrå til flyttevask her? Vi valgte et flyttebyrå som hadde kontakt med ISS, men ba oss kontakte dem selv om vi ville ha dem til å vaske for oss. Vi kontaktet dem, men de sendte oss så mye frem og tilbake at vi valgte å prøve et annet. Fikk booka Norsk Renholdsservice, men han kunne ikke gi meg nøyaktig pris på rengjøringa før han hadde sett leiligheten. Han skulle ringe meg tilbake når han visste hvilket tidspunkt han kunne komme og se på leiligheten, for å kunne angi pris. To dager etter har jeg fremdeles hørt ingenting. Hva er dette for noen prosedyrer, dette kan vel ikke være allmenn praksis? Noen som har noen råd, evt noen å anbefale? Vurderer å bare avbestille Norsk Renholdsservice og få noen private, via byavisa eller noe, til å vaske for oss

Gjest papirtiger
Skrevet

Har du sett på nærbutikken om noen tilbyr vasking?

Sikkert billigere enn de firmaene du har kontaktet, som forøvrig virker veldig useriøse.

Skrevet

Har du sett på nærbutikken om noen tilbyr vasking?

Sikkert billigere enn de firmaene du har kontaktet, som forøvrig virker veldig useriøse.

ja, er veldig overrasket over det der. tror jeg bare skal kansellere. sjekket nærbutikken, der var det ingenting. overrasket over at iss var så useriøse. de er jo ganske store.

Gjest papirtiger
Skrevet

ja, er veldig overrasket over det der. tror jeg bare skal kansellere. sjekket nærbutikken, der var det ingenting. overrasket over at iss var så useriøse. de er jo ganske store.

Du kan henge opp en lapp? Sikkert mange studenter som vil tjene litt penger.

Gjest willow aka sliten
Skrevet

Du kan henge opp en lapp? Sikkert mange studenter som vil tjene litt penger.

fant en notis i adressa: to voskne damer utfører rundvask/flyttevask. ryddig og ordentlig, lang erfaring. Ledig for oppdrag.... kanskje ringe de istedet? Vaskebyrået blir fort firetusen. Er nok ikke verdt det . Undres hvor mye damene skal ha?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Der jeg kommer fra har ISS dårlig rykte på seg.

Har jobbet i renholdsbransjen selv. Firmaet jeg jobbet i ble faktisk leid inn for å vaske etter ISS hadde vært der og gjort sitt. :P

Skrevet

Der jeg kommer fra har ISS dårlig rykte på seg.

Har jobbet i renholdsbransjen selv. Firmaet jeg jobbet i ble faktisk leid inn for å vaske etter ISS hadde vært der og gjort sitt. :P

shit. det sier jo seg selv. au. glad vi ikke hyrte dem da.

Gjest M.Angelica
Skrevet

shit. det sier jo seg selv. au. glad vi ikke hyrte dem da.

He he..det er ganske ille ja.

Men ISS fins jo omtrent over hele landet. De er nok ikke like gale overalt =)

Skrevet

He he..det er ganske ille ja.

Men ISS fins jo omtrent over hele landet. De er nok ikke like gale overalt =)

godt mulig. men vi fikk generelt dårlig inntrykk av dem da vi ringte. hadde ikke kontroll på noe virket det som. uff at det må være så vanskelig å finne folk som gjør jobben sin . jaja ;) prøvde forresten citymaid og, men de kunne ikke. de virket som de hadde orden iallefall.

Skrevet

fant en notis i adressa: to voskne damer utfører rundvask/flyttevask. ryddig og ordentlig, lang erfaring. Ledig for oppdrag.... kanskje ringe de istedet? Vaskebyrået blir fort firetusen. Er nok ikke verdt det . Undres hvor mye damene skal ha?

Hadde nok heller satset på de voksne damene, ja. Ring dem og hør hva de tar i timen og få et ca-overslag. Lykke til. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...