Gå til innhold

hvorfor får ikke alle svar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Også jeg stusser litt over dette, at ikke alle får svar. Greit nok at trafikken er blitt stor etterhvert, men alle seriøse hendvendelser/spørsmål bør besvares. Hvis ikke synes jeg dette går i retning av en liten slags forsøksbehandling, hvilket bør ingen være tjent på..?

Hei!

Dette står å lese når du går inn på forskjellige fora:

"Det er ikke alle spørsmål som blir besvart, men alle som har allmenn interesse forsøker vi å svare på. Av og til kan det ta noe tid før du får svar, men sjelden lenger enn en virkedag."

Og i tillegg står det, når du svarer/skriver nytt innlegg:

"Nå får vi så mange spørsmål at vi har problemer med å rekke alle - noe vi gjerne vil! Benytt derfor gjerne søk-tjenesten for å se om problemstillingen du ønsker å ta opp allerede er belyst.

Vi forsøker å gi flest mulig av våre brukere svar på sine henvendelser, men må prioritere spørsmål som tidligere ikke er besvart og som har generell interesse. Jeg håper du har forståelse for dette."

Skjønner?

:o)

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til bamble

Årsaken er dessverre at vi innimellom ikke klarer å besvare alle spørsmål pga for stor pågang eller vi kan bli hengende etter pga akutt sykdom eller andre uforutsette ting hos legen. Det kan da bli en noe "uheldig" utvelgelse, som gjorde at akkurat du ikke fikk svar dennegang. Vi tilstreber dog å besvare alle!

Også jeg stusser litt over dette, at ikke alle får svar. Greit nok at trafikken er blitt stor etterhvert, men alle seriøse hendvendelser/spørsmål bør besvares. Hvis ikke synes jeg dette går i retning av en liten slags forsøksbehandling, hvilket bør ingen være tjent på..?

Hei Ibj.

Les Chloes innlegg du også. Forsøkskanin er noe du evt. selv utsetter deg for å bli her. Alle alvorlige spørsmål som haster har vel egentlig ingenting å gjøre andre steder enn et legekontor...

Ellers har jeg inntrykk avat det meste blir besvart så godt at det er rart legene har tid.

Ha en god dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...