Gå til innhold

Hvordan kan jeg trene...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det er varmt og deilig vil jeg gjerne gå i topper med bare armer, men det er et "problem": Jeg har skikkelig utrente og slappe overarmer, og det ser ikke veldig pent ut... Jeg vil begynne å trene de, men må gjøre de hjemmefra grunnet dårlig tid. Men, hvordan skal jeg trene armene mine?? (Jeg vil også trene kroppen ellers, men trenger mest hjelp med armene). Jeg skjønner godt at jeg ikke klarer å trene meg til "trente" armer denne sommeren, men hvis jeg begynner nå kanskje de er bra til neste år?

Hvis jeg kjøper noen små vekter; skal jeg løfte tunge vekter noen få ganger eller lette vekter mange ganger? Jeg vil IKKE ha større armer, heller mindre - mye mindre! Bort med fett, og frem med muskler... Men: HVORDAN???

Kom gjerne med tips til meg!

Gjest god sommer2
Skrevet

Armhevinger? Husk å varme opp først.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hvis du vil ha små muskler må du løfte lette vekter, og mange repetisjoner. Det synes ganske fort når du er nybynner, og det er jo veldig inspirerende. Desverre kan du ikke vente en like stor framgang når du har holdt på en stund.

Gjest batteri
Skrevet

Armhevinger? Husk å varme opp først.

varme opp før armhevinger?how?!

Gjest forslag
Skrevet

varme opp før armhevinger?how?!

Jogge litt på stedet, svinge på armene.

Skrevet

Jogge litt på stedet, svinge på armene.

Armhevinger trener veldig mye brystmuskler også. Ville nok ikke anbefal den øvelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...