Gjest MISN Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Nå som det er varmt og deilig vil jeg gjerne gå i topper med bare armer, men det er et "problem": Jeg har skikkelig utrente og slappe overarmer, og det ser ikke veldig pent ut... Jeg vil begynne å trene de, men må gjøre de hjemmefra grunnet dårlig tid. Men, hvordan skal jeg trene armene mine?? (Jeg vil også trene kroppen ellers, men trenger mest hjelp med armene). Jeg skjønner godt at jeg ikke klarer å trene meg til "trente" armer denne sommeren, men hvis jeg begynner nå kanskje de er bra til neste år? Hvis jeg kjøper noen små vekter; skal jeg løfte tunge vekter noen få ganger eller lette vekter mange ganger? Jeg vil IKKE ha større armer, heller mindre - mye mindre! Bort med fett, og frem med muskler... Men: HVORDAN??? Kom gjerne med tips til meg! 0 Siter
Gjest god sommer2 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Armhevinger? Husk å varme opp først. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hvis du vil ha små muskler må du løfte lette vekter, og mange repetisjoner. Det synes ganske fort når du er nybynner, og det er jo veldig inspirerende. Desverre kan du ikke vente en like stor framgang når du har holdt på en stund. 0 Siter
Gjest Milly Vanilly Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Sjekk ut disse sidene for flotte treningstips: http://www.iform.nu 0 Siter
Gjest MISN Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Sjekk ut disse sidene for flotte treningstips: http://www.iform.nu Kjempebra side! Her kan jeg nok finne mye bra. God sommer!! ;-) 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Armhevinger? Husk å varme opp først. varme opp før armhevinger?how?! 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 varme opp før armhevinger?how?! Jogge litt på stedet, svinge på armene. 0 Siter
Speak Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jogge litt på stedet, svinge på armene. Armhevinger trener veldig mye brystmuskler også. Ville nok ikke anbefal den øvelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.