Gjest trultemor25 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg har så vondt nå!! Jeg er gravid, 39+1 i dag og da vi var ute og kjørte i stad så skulle jeg vise min sambo pølsefoten (vann i føtta, ser ut som sprengt kjøttpølse) min så jeg slang da det ene benet opp på dæsbordet. Dette skulle jeg aldri ha gjort. Jeg må ha strekt ett eller annet på innsiden av låret helt øverst for nå klarer jeg ikke gå! Har hatt vondt der tidligere også, men dette tar kaka. Det gjør så forferdelig vondt! Det verker bare jeg sitter! Klarer ikke vippe av meg sandalene, klarer ikke gå i trapp. Jeg bruker ett minutt på et halvt skritt. Jeg synes forferdelig synd på meg selv nå! Kan noen si at det blir bedre snart? *sutre* 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Stakar Det går nok snart over!! Lykke til videre med fødsel og ny beibi!!!! 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Stakar Det går nok snart over!! Lykke til videre med fødsel og ny beibi!!!! Kommer bebien nå snart så klarer jo ikke jeg å bevege meg. Er litt bekymra for det nå. Herregud, hvor idiotisk dum er det mulig å være.. *slå deg selv i panna og er sint på sg selv* 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Kommer bebien nå snart så klarer jo ikke jeg å bevege meg. Er litt bekymra for det nå. Herregud, hvor idiotisk dum er det mulig å være.. *slå deg selv i panna og er sint på sg selv* Hvis det bare er en strekk kan det ikke vare så lenge, men det var vel ikke så lenge til beibien kom heller da.. Når fødselen kommer glemmer du uansett de smertene, vil jeg tro 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hvis det bare er en strekk kan det ikke vare så lenge, men det var vel ikke så lenge til beibien kom heller da.. Når fødselen kommer glemmer du uansett de smertene, vil jeg tro Tror det er strekk, hvis det ikke er bekkenløsning som har gått helt av skaftet da. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Ta deg et godt varmt bad. Det burde roe saker og ting, uansett om det er en strekk eller bekkenløsning som er problemet. (Om du bor et sted der det er over 30 grader skjønner jeg om du protesterer, men dette er vanligvis et godt råd!) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ta deg et godt varmt bad. Det burde roe saker og ting, uansett om det er en strekk eller bekkenløsning som er problemet. (Om du bor et sted der det er over 30 grader skjønner jeg om du protesterer, men dette er vanligvis et godt råd!) NEIIII Varme bad gjør alle sånne skader mye verre. Det må ises ned så fort som mulig. Varme bad er som å tisse i buksa for å få varme. Det hjelper godt med en gang men blir mye verre etterpå. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 NEIIII Varme bad gjør alle sånne skader mye verre. Det må ises ned så fort som mulig. Varme bad er som å tisse i buksa for å få varme. Det hjelper godt med en gang men blir mye verre etterpå. Mulig jeg tok feil når det gjelder strekkskader, men om det er bekkenløsning, så hjelper varme bad veldig godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.