Gjest Mallemu Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Herregud, vi skal reise i morgen og billettene er borte! Hva gjør vi? Det er snakk om togbilletter som er bestilt på nettet. 0 Siter
Freya Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Har dere ikke et referansenummer eller noe slikt så dere kan skrive dem ut fra nettet igjen? 0 Siter
Gjest Mallemu Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Har dere ikke et referansenummer eller noe slikt så dere kan skrive dem ut fra nettet igjen? Vi har vært å hentet billettene på stasjonen. Vi har kvitteringen med referansenummer på at vi har betalt, men vil de skrive ut ny billett, når vi allerede har fått en? 0 Siter
Freya Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Vi har vært å hentet billettene på stasjonen. Vi har kvitteringen med referansenummer på at vi har betalt, men vil de skrive ut ny billett, når vi allerede har fått en? Det må du nesten spørre dem om. 0 Siter
tiliti Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Vi har vært å hentet billettene på stasjonen. Vi har kvitteringen med referansenummer på at vi har betalt, men vil de skrive ut ny billett, når vi allerede har fått en? De skriver ikke ut nye billetter var beskjeden vi fikk. Så frem billettene ikke var registrert på et kundekort, og du har kundekortet med deg, må du enten kjøpe nye eller skrive ut en kopi av bestillingen din og vise den til én og én konduktør, sammen med legitimasjon, og håpe at de godtar den. De får lov å velge individuelt. Vi gjorde det siste, og det gikk bra, om enn med litt sure miner.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.