caja89 Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Er det bare meg, eller bryr vi jenter oss mer enn gutta?? ja jeg mener sånn i et forhold... Hvis du ringer typen din å sier: "Hei..Du jeg kan desverre ikke komme til deg idag jeg"...Da svarer han bare..."okey, så dumt da".. Mens hvis han ringer deg å sier det samme, nei da er det mer: Hva???Hva mener du??Faen ta deg azz...Nå hadde jeg gledet meg å sånt...Har du funnet en annen nå?? Dette irreterer meg skikkelig...Noen ganger virker det som de ikke bryr seg i det hele tatt.. Prøver å fortelle meg selv, at det er sånn han er...Enkel kan man vel egentlig kalle det... Bare lurte på om noen her er enige jeg... 0 Siter
Gjest Ja, akkurat det kan jeg si meg enig i Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Når det gjelder kjæreste forhold kan jeg si meg enig... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Nå bor vi sammen da så din beskrivelser på ringing og slikt passer ikke på oss. Men min kjære halvdel...nei han er ikke sånn... der er det hjem i hundre så fort hjula kan...stresser i seg kaffen om folka han jobber for byr han på det, for.eks. Men ja, jeg har også et inntrykk at at slike som min utkårede er i mindretall 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Vel, du er fjortiss, er du ikke? Det går nok over. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Sånn har ikke vi det, han bryr seg minst like mye som meg. Når han er alene hjemme sender han koselige "masemeldinger" spør om jeg ikke kommer hjem snart osv. Men han tar nok lettere på ting enn jeg gjør, men det gjelder jo ikke bare våre avtaler. Er han flink til å vise at han bryr seg om deg ellers da? 0 Siter
Gjest someone out there... Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 nei..for meg har det alltid vært omvendt, guttene har reagert sterkere enn meg dersom jeg ikke kunne være med dem en dag f.eks...har nok vært jeg som har gitt mer faen, som du kallte det.. 0 Siter
Gjest Til deg i natt Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hei, at du som regel faller for/er henvist til gutter som ikke bryr seg (om deg), betyr ikke at alle gutter er slik. Om du ikke ganske enkelt er henvist til denne type gutter, og således ikke har særlig mye valg, foreslår jeg at du etterhånden endrer dine preferanser mht. gutter. Hva med å falle for en med gode indre kvaliteter neste gang? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hvis det der er den tonen du bruker overfor kjæresten din så må jeg si jeg skjønner ham... Hadde kjæresten min bannet til meg og spurt om jeg hadde funnet meg en annen fordi jeg av en eller annen grunn hadde blitt forhindret fra å komme til en avtale, ja da hadde jeg ikke giddet være lenge i lag med ham gitt... Kjenner meg overhode ikke igjen, men sannsynligvis er jeg over 20 år eldre enn deg. ) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det enkleste er ofte det beste:-) Hvorfor lage noe scener ut av det da? Kan du ikke komme, så kan du ikke, hvorfor skal vi spørre og grave og lage noe scener da? Dere problematiserer alt og alt for mye 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det enkleste er ofte det beste:-) Hvorfor lage noe scener ut av det da? Kan du ikke komme, så kan du ikke, hvorfor skal vi spørre og grave og lage noe scener da? Dere problematiserer alt og alt for mye Det er lov å spørre pent om hvorfor han ikke kan komme vel? Men å banne, frese og komme med alskens beskyldninger er noe helt annet... Jeg kaller forøvrig ikke det for å "bry seg om" heller. Når man bryr seg om så gjør man det på en kjærlig måte, ikke ved å oppføre seg som et rivjern. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Kvinnfolk har en tendens til å komplisere ting, alt skal tolkes, alt skal legges følelser i. Derav deres irrasjonelle måte å forholde seg til verden på. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det er lov å spørre pent om hvorfor han ikke kan komme vel? Men å banne, frese og komme med alskens beskyldninger er noe helt annet... Jeg kaller forøvrig ikke det for å "bry seg om" heller. Når man bryr seg om så gjør man det på en kjærlig måte, ikke ved å oppføre seg som et rivjern. Selvsagt kan man spørre pent og på en vanlig måte, men det gjorde vel ikke trådstarter. Hun gjorde et problem av at han svarte enkelt. 0 Siter
gullfisk Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 ??? Det var da litt av et "typisk" svar du kom med til kjæresten din. Jeg ville trodd at det at du svarte på den måten skulle være et problem, ikke at HAN svarer kort og greit at det var dumt. I eksempelet ditt her ser det ut som han er den som BRYR SEG mest om den andre. Du skjeller han ut og anklager han for all verden. Hva slags omsorg er det? Ikke noe særlig for han, og veldig ødeleggende for forholdet. For min egen del tror jeg ikke det er slik at jenter stort sett er slik (dvs. sjalu og kontrollerende med et ønske om at kjæresten skal være det samme). Noen er sikkert slik, og noen gutter er slik også. Det vil nok være en fordel om begge klarer å ta en avlysning slik som din kjære. Hvordan du tolker det som at han ikke bryr seg er å overreagere, skulle han skjelt deg ut også? 0 Siter
laban Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2289143 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2289143 Den der er råstilig! ) 0 Siter
petter smart Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det er bare deg. Han skjønner at ting kan skje som velter planene en har. Du overdramatiserer slik at han sannsynligvis er glad dere ikke skal tilbringe dagen sammen. Din oppførsel grenser til psykopati i dette tilfellet. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Du må slutte med den oppførselen hvis målet ditt er et langvarig forhold. Ingen som orker å forholde seg til folk med dårlig selvbilde som trenger bekreftelse i eninga, i lengden. 0 Siter
flisa Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Kvinnfolk har en tendens til å komplisere ting, alt skal tolkes, alt skal legges følelser i. Derav deres irrasjonelle måte å forholde seg til verden på. :-) Tror jeg er i ferd med å bli mann jeg - hehe 0 Siter
Katt-ja Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2289143 *LOL* Den hadde jeg ikke sett før... 0 Siter
Gjest Til Petter Smart Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det er bare deg. Han skjønner at ting kan skje som velter planene en har. Du overdramatiserer slik at han sannsynligvis er glad dere ikke skal tilbringe dagen sammen. Din oppførsel grenser til psykopati i dette tilfellet. Vil ikke akkurat å si at det grenser til psykopati.. Det er nok mer sannsynelig at hun er redd for å bli sviktet og har veldig dårlig selvtillit.. psykopati er noe langt mer alvorligere enn det.. Dessverre er det nok alt for mange som bruker ordet psykopat som skjellsord, negativt ord i dagens samfunn... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.