Gjest hun er usikker og redd for å bli sviktet Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hvis det der er den tonen du bruker overfor kjæresten din så må jeg si jeg skjønner ham... Hadde kjæresten min bannet til meg og spurt om jeg hadde funnet meg en annen fordi jeg av en eller annen grunn hadde blitt forhindret fra å komme til en avtale, ja da hadde jeg ikke giddet være lenge i lag med ham gitt... Kjenner meg overhode ikke igjen, men sannsynligvis er jeg over 20 år eldre enn deg. ) hun er nok bare redd for å bli sviktet og ganske usikker på seg selv... Det hun trenger er å bytte opp sin selvtillit.. Hvis kjæresten elsker jenta for den hun er, så blir han hos henne... 0 Siter
petter smart Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Vil ikke akkurat å si at det grenser til psykopati.. Det er nok mer sannsynelig at hun er redd for å bli sviktet og har veldig dårlig selvtillit.. psykopati er noe langt mer alvorligere enn det.. Dessverre er det nok alt for mange som bruker ordet psykopat som skjellsord, negativt ord i dagens samfunn... Hun prøver å gi han dårlig samvittighet fordi han ikke kan være sammen med henne en kveld de har avtalt. Det grenser definitivt til psykopati, uten at det gjør henne til psykopat. De fleste mennesker har ett eller flere psykopatiske trekk. 0 Siter
Gjest Solen skinner om sommeren Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Hun prøver å gi han dårlig samvittighet fordi han ikke kan være sammen med henne en kveld de har avtalt. Det grenser definitivt til psykopati, uten at det gjør henne til psykopat. De fleste mennesker har ett eller flere psykopatiske trekk. Det er vanlig med små barn som lærer nye ord at de bruker dem i tide og utide. Du minner meg om dem. 0 Siter
Gjest Til Petter Smart Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hun prøver å gi han dårlig samvittighet fordi han ikke kan være sammen med henne en kveld de har avtalt. Det grenser definitivt til psykopati, uten at det gjør henne til psykopat. De fleste mennesker har ett eller flere psykopatiske trekk. Å si at en person har psykopatiske trekk som grenser til psykopat skal man være forsiktig med i allefall når man ikke vet mer om vedkommende som har skrevet det innlegget... Det er så mange som misbruker dette ordet i dagens samfunn uten å ha direkte grunnlag for det Når man har avtalt å være sammen en kveld, er det vanlig høffelighet å overholde den avtalen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.