Gjest M.Angelica Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hvor finner jeg en fin kjole som ikke er alt for dyr? NB! Jeg er gjest, IKKE brud =) (Har bunad, men av forskjellige grunner så kan jeg ikke bruke den) 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hos lily i københavn! http://www.lily.dk og så får du en tur... 0 Siter
Gemini Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hos lily i københavn! http://www.lily.dk og så får du en tur... Lilly-kjoler forhandles hos en del norske brudesalonger også :-) Mener altså penkjolene, ikke bare brudekjolene. Brudesalonger har jo også kjoler til forlovere og andre gjester, ikke bare til bruden. 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Lilly-kjoler forhandles hos en del norske brudesalonger også :-) Mener altså penkjolene, ikke bare brudekjolene. Brudesalonger har jo også kjoler til forlovere og andre gjester, ikke bare til bruden. Men er de like billige? 0 Siter
illuminatum Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Hos lily i københavn! http://www.lily.dk og så får du en tur... fikk plutselig lyst til å gifte meg nå :-) måtte bare sjekke linken, og det var jo bare helt herlige bilder 0 Siter
Gjest tom brudekjole Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 fikk plutselig lyst til å gifte meg nå :-) måtte bare sjekke linken, og det var jo bare helt herlige bilder Jeg også fikk lyst til å gifte meg nå! Hm...trenger bare en mann først, er det ikke slik? 0 Siter
flisa Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 fikk plutselig lyst til å gifte meg nå :-) måtte bare sjekke linken, og det var jo bare helt herlige bilder Det er moro å gifte seg! 0 Siter
illuminatum Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Jeg også fikk lyst til å gifte meg nå! Hm...trenger bare en mann først, er det ikke slik? er det så vanskelig å finne en mann da? selv venter jeg på bruden, og de er vanskelig å få tak i :-) 0 Siter
Babooba Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hvis du bor i Oslo så har jo salget holdt på i noen uker allerede, og da kan du jo gjøre noen gode kupp selv på ganske dyre butikker. Selv var jeg på Paléet i Oslo og handlet i går, og der var det gjennomgående 30 og 50 % på det meste. Der har de jo masse lekkert selskapstøy. 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 "(Har bunad, men av forskjellige grunner så kan jeg ikke bruke den)" ...er du gravid? :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hvis du bor i Oslo så har jo salget holdt på i noen uker allerede, og da kan du jo gjøre noen gode kupp selv på ganske dyre butikker. Selv var jeg på Paléet i Oslo og handlet i går, og der var det gjennomgående 30 og 50 % på det meste. Der har de jo masse lekkert selskapstøy. Jeg bor i Stavanger, men mulig de har salg på litt dyrer butikker her og. Jeg får ta meg en tur og se =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 "(Har bunad, men av forskjellige grunner så kan jeg ikke bruke den)" ...er du gravid? :-) He he..nei..=) Den ligger hos foreldrene min som bor j*vlig langt unna bare..Men likevell mulig jeg er for stor til å bruke den. Er lenge siden sist jeg hadde den på! 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 He he..nei..=) Den ligger hos foreldrene min som bor j*vlig langt unna bare..Men likevell mulig jeg er for stor til å bruke den. Er lenge siden sist jeg hadde den på! Klær krymper i skapet, sånn er det med den saken....:-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Klær krymper i skapet, sånn er det med den saken....:-) Støtter den teorien =D 0 Siter
Gjest tom brudekjole Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 er det så vanskelig å finne en mann da? selv venter jeg på bruden, og de er vanskelig å få tak i :-) Er du kjekk og i passende alder da? *smiler kokett* 0 Siter
illuminatum Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Er du kjekk og i passende alder da? *smiler kokett* kommer an på hva du mener er passende alder det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.