serendipity Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? COLA!! Sol eller skygge? SOL !!Høst eller vinter? HØST! Fotball eller såpe? SÅPE !!Nyheter eller reality? REALITY !! Sen kveld eller tidlig i seng? SEN KVELD!! Bok eller tv? TV!!Stranden eller hjemme i hagen? STRANDEN!!Blåklokker eller roser? BLÅKLOKKER!!Pizza eller kjøttkaker? PIZZA!! Radio eller cd? RADIO!! Kino eller se film hjemme? HJEMME!! Samboer eller gift? SAMBOER! !Mange bekjente/venner eller få gode venner? BEGGE DELER !!Fest eller hjemmekveld? BEGGE DELER!! Brettspill eller gå tur? BEGGE DELER!! Optimist eller pessimist? SITUASJONS BETINGET!! Norgesferie eller til typisk turiststed? BÅDE OG! Bade eller dusje? BÅDE OG!! Sjø eller vann? SJØ!!Papiravis eller nettavis? PAPIR!! Kos eller sex? SEX!!Melkesjokolade eller smågodt? MELKESJOKOLADE!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? Cola Sol eller skygge? Sol Høst eller vinter? Høst Fotball eller såpe? Såpe Nyheter eller reality? Nyheter Sen kveld eller tidlig i seng? Sen kveld Bok eller tv? Bok Stranden eller hjemme i hagen? Hjemme Blåklokker eller roser? Roser Pizza eller kjøttkaker? Pizza Radio eller cd? CD Kino eller se film hjemme? Film hjemme Samboer eller gift? Samboer Mange bekjente/venner eller få gode venner? Mange Fest eller hjemmekveld? Fest Brettspill eller gå tur? gå tur Optimist eller pessimist? Optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? Typisk turiststed Bade eller dusje? Dusje Sjø eller vann? Sjø Papiravis eller nettavis? Papirutgaven Kos eller sex? Ja takk, begge deler ) Melkesjokolade eller smågodt? Melkesjokolade 0 Siter
mAd Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Solo. Skygge, når det er varmt da Vinter. Såpe. Nyheter eller reality? Kommer veeldig an på altså Sen kveld eller tidlig i seng? Tidlig hvis jeg skal jobbe, sent hvis det er fri. Bok eller tv? Huff, denne kommer også an på allmenntilstanden. Stranden. Vi har ikke hage. Blåklokker. Pizza. CD.. eller.. mp3 da. Kino. Film ER best på kino, men det blir som oftest hjemmefilm da, siden kino koster rumpa. Samboer. Men hvis vi får unger, gifter vi oss. For å gjøre ting enklere. Få gode venner. Fest eller hjemmekveld? Som oftest hjemmekveld, men en fest i ny og ne. Gå tur Pessimist. Jeg FORETREKKER optimisme da, men jeg ER pessimist, desverre. Norgesferie. Hvis været er bra! Bade. Jeg vil ha badekar Vann. Har hatt èn brennmanet-encounter for mye *grøss* Nettavis. Kos eller sex? Jatakk, begge deler! Smågodt, mer å velge blandt. Huff, er klokka åtte så jeg kan gå hjem snart? 0 Siter
muriel Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? Sol eller skygge? Høst eller vinter? Fotball eller såpe? Nyheter eller reality? Sen kveld eller tidlig i seng? Bok eller tv? Stranden eller hjemme i hagen? Blåklokker eller roser? Pizza eller kjøttkaker? Radio eller cd? Kino eller se film hjemme? Samboer eller gift? Mange bekjente/venner eller få gode venner? Fest eller hjemmekveld? Brettspill eller gå tur? - Brettspill Optimist eller pessimist? - Som regel optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? - Ja takk, begge deler Bade eller dusje? _ Dusje Sjø eller vann? - Sjø Papiravis eller nettavis? Papir hvis jeg kan ta en kafètur, nett hjemme Kos eller sex? - Begge deler! Melkesjokolade eller smågodt? - Smågodt 0 Siter
muriel Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Cola eller solo? Sol eller skygge? Høst eller vinter? Fotball eller såpe? Nyheter eller reality? Sen kveld eller tidlig i seng? Bok eller tv? Stranden eller hjemme i hagen? Blåklokker eller roser? Pizza eller kjøttkaker? Radio eller cd? Kino eller se film hjemme? Samboer eller gift? Mange bekjente/venner eller få gode venner? Fest eller hjemmekveld? Brettspill eller gå tur? - Brettspill Optimist eller pessimist? - Som regel optimist Norgesferie eller til typisk turiststed? - Ja takk, begge deler Bade eller dusje? _ Dusje Sjø eller vann? - Sjø Papiravis eller nettavis? Papir hvis jeg kan ta en kafètur, nett hjemme Kos eller sex? - Begge deler! Melkesjokolade eller smågodt? - Smågodt Ops, fikk visst bare med halvparten....her er resten: Cola eller solo? - Cola light Sol eller skygge? - Skyggefullt sted med sol omkring Høst eller vinter? - Høst Fotball eller såpe? - Ingen!! Nyheter eller reality? - Nyheter Sen kveld eller tidlig i seng? - Sen kveld Bok eller tv? - Bok Stranden eller hjemme i hagen? - Stranda Blåklokker eller roser? - Roser Pizza eller kjøttkaker? - Kjøttkaker Radio eller cd? - CD Kino eller se film hjemme? - Kino Samboer eller gift? - Kan vurdere SÆRboer Mange bekjente/venner eller få gode venner? - Få gode venner Fest eller hjemmekveld? - Hjemmekveld, gjerne med venner 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.