Gå til innhold

lost


earlgrey

Anbefalte innlegg

Hei! håper dere kan komme med noen svar til meg. jeg har vært hos 3 psykologer og en psykiater, det eneste de gjorde var å gi meg anti-depresive og ba meg fylle ut noen skjemaer og det var ikke veldig til hjelp, det gjorde meg bare enda mer apatisk og ikke det spor gladere.

Men jeg har ikke noe krefter igjen, jeg kan bruke to uker på¨å rydde hjemme, og de neste 2 månedene på å rote det ned og ikke gjøre noe, kan ikke huske sist jeg følte noe glede for andre. matteralistiske ting betyr ingenting lenger, har ikke "verdi-sans", ser på moren min, å jeg vet at hun er moren min, men jeg føler det ikke. ingen av mine venner tar min "sykdom" alvorlig. det er som jeg har mistet meg selv fulstendig, men det har pågått så lenge at jeg ikke kan huske noe konkret som kan ha forårsaket det sjokk e.l.

jeg klarer ikke konsentrere lenger. har kuttet ut røyk, et veldig avhengiende MMORPG (Anarchy Online) spiser sunt. skal kutte ut alkohol også nå, har drukket 3 ganger på 2 måneder, og hver gang har jeg så nerver fra "blackout" at jeg må være inne i 2-5 dager. vet ikke om jeg har gjort dette riktig, men jeg må bare ha litt feed-back med forståelse, og å høre at jeg ikke bare er fysisk og mentalt lat. Gi meg en resept på pandoras eske av følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Erikz

hva slags diagnose har du fått?

Jeg hadde et panikkanfall i påsken og føler også jeg har mistet meg selv, eller står utenfor meg selv..

Er visst vanlig fenomen blant deprimert og de med angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse legene bare gitt deg medisiner og ikke noe tilbud om samtaleterapi? Ta kontakt med fastlegen din og forklar alvoret i din situasjon. Det er ikke alltid lett for venner og forstå hvordan du har det hvis de ikke har opplevd noe lignende selv. Men det er viktig at du prater med noen om hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...