Gjest Ramina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 og din kjære halvdel lurer så veldig på hva du ønsker deg... så, hva svarer du? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Spørsmålet var oppe for litt over en mnd siden og jeg svarte:"Overrask meg!" ) Fikk flatskjerm til den nye pc'n min. *Fornøyd* Han var litt redd jeg skulle synes det var en kjedelig gave, men det syntes ikke jeg. ) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Ut å spise, parfyme, makeup, klær, musikk. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Spørsmålet var oppe for litt over en mnd siden og jeg svarte:"Overrask meg!" ) Fikk flatskjerm til den nye pc'n min. *Fornøyd* Han var litt redd jeg skulle synes det var en kjedelig gave, men det syntes ikke jeg. ) Det var da en fiiiin gave Har selv fått flere ting til skrivebordet mitt jeg, samt fiskestang, kniv osv. Og det er jammen meg flotte gaver det da 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil ha et slikt stort glasshjerte til å ha rundt halsen! Og et abonnement på DetBeste og et på et av de nye damebladene. Så vil jeg ha ei ny skinnveske i lys beige. Med byttelapp. Er kresen på vesker. Og til slutt en konsertbillett med etterfølgende middag på restaurant. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Spørsmålet var oppe for litt over en mnd siden og jeg svarte:"Overrask meg!" ) Fikk flatskjerm til den nye pc'n min. *Fornøyd* Han var litt redd jeg skulle synes det var en kjedelig gave, men det syntes ikke jeg. ) En gave etter mitt hjerte! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 En gave etter mitt hjerte! Han spurte først om jeg ville ha skjerm da - og det ville jeg jo! Sitter og ser på den nå! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil ha et slikt stort glasshjerte til å ha rundt halsen! Og et abonnement på DetBeste og et på et av de nye damebladene. Så vil jeg ha ei ny skinnveske i lys beige. Med byttelapp. Er kresen på vesker. Og til slutt en konsertbillett med etterfølgende middag på restaurant. http://www.panoramagruppen.no/stream_file.asp?iEntityId=3372 Det røde helt til venstre synes jeg er så fint! ) 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 tørketrommel...... kjedelig ønske kanskje, men jeg ønsker meg det! Pleier alltid å få stor blomsterbukett, veldig koselig! Hender jo han klarer å finne på noe annet i tilegg. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 http://www.panoramagruppen.no/stream_file.asp?iEntityId=3372 Det røde helt til venstre synes jeg er så fint! ) Det var kjempe nydelig. Jeg har det røde ved siden av.....fått av svigermor! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Weekend i Barcelona med en venninne Oydaaaa 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 tørketrommel...... kjedelig ønske kanskje, men jeg ønsker meg det! Pleier alltid å få stor blomsterbukett, veldig koselig! Hender jo han klarer å finne på noe annet i tilegg. Synes ikke det er kjedelig jeg da. Toppers om en får noe en ønsker seg og attpåtil trenger da... på den måten altså 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg vil ha et slikt stort glasshjerte til å ha rundt halsen! Og et abonnement på DetBeste og et på et av de nye damebladene. Så vil jeg ha ei ny skinnveske i lys beige. Med byttelapp. Er kresen på vesker. Og til slutt en konsertbillett med etterfølgende middag på restaurant. Du ville nok fått en topp bursdag Sett linken under her? Nyyyyydelige hjerter...spesiellt det til venstre synes jeg. Bursdag snart? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 http://www.panoramagruppen.no/stream_file.asp?iEntityId=3372 Det røde helt til venstre synes jeg er så fint! ) Det var skikkelig nyyyydelig det til venstre. Hadde jeg ikke fått et aldeles vakkert et til jul så... 0 Siter
Gjest sofies verden Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Han spurte først om jeg ville ha skjerm da - og det ville jeg jo! Sitter og ser på den nå! ) Godt å ha noe å minnes ved når du lengter sånn ;o) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Et par mill høres bra ut ;p He he... Heller få av oss som har en "kjær halvdel" som kan spøtte opp en sånn bursdagsgave, vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.