Gjest Frustrert frue Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Båten går fra Larvik 22.45, når bør vi/må vi stille oss i bilkø? Er det noen Mc Donalds eller lignende i Larvik? Båten kjører natten, er butikkene på båten oppe noen timer da? Hva med informasjonen, får vi vekslet penger der? Håper noe er drevne danmarks reisende fra Larvik her:o) 0 Siter
serendipity Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det er Mc Donalds på Nordbyen Kjøepsenter. Rett utenfor Larvik sentrum. Man MÅ vel møte minst en time før båten går. Ja, det er åpent litt etter avgang og litt før ankomst i morgen tidlig, og jeg antar at man får vekslet penger der. 0 Siter
serendipity Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Jeg må legge til at jeg ikke er helt sikker på det med veklsing altså.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Har du ikke visa-kort da? Liten vits å veksle mye nå, like greit å bruke kort. 0 Siter
serendipity Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Har du ikke visa-kort da? Liten vits å veksle mye nå, like greit å bruke kort. Prøv å bruke et VISA i Danmark!!! ;-) det er faktisk helt umulig enkelte steder spesielt i matbutikker. Selv store varehus... Men man kan ta ut penger i de fleste mini-banker med visa kort. 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Prøv å bruke et VISA i Danmark!!! ;-) det er faktisk helt umulig enkelte steder spesielt i matbutikker. Selv store varehus... Men man kan ta ut penger i de fleste mini-banker med visa kort. ...jepp, og jeg lærer heller ikke fra gang til gang. Like frustrert står jeg der og ser på de fordømte "dan-kort" automatene i butikkene:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Prøv å bruke et VISA i Danmark!!! ;-) det er faktisk helt umulig enkelte steder spesielt i matbutikker. Selv store varehus... Men man kan ta ut penger i de fleste mini-banker med visa kort. Sier du det? Jøss. Men så lenge du kan ta ut i minibankene med dem så er det jo ingen vits å stresse med å veksle i dyre dommer på forhånd! Selv om det unektelig er kjekt å ha litt "håndpenger" da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.