amber sun Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Jeg vet ikke, men er ikke det fryktelig "harry"? Jeg hater det uttrykket, men kitsj er vel også et ord. Som bildet av sigøynerdama med de store puppene? hehe det kan godt være. Men jeg har lyst på det likevel. Jeg har så lite andre ting som faller i kategorien "harry", så da er det ikke så farlig om jeg finner meg et leopardpledd til å gjøre en kjølig høstdag lunere 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg vet ikke, men er ikke det fryktelig "harry"? Jeg hater det uttrykket, men kitsj er vel også et ord. Som bildet av sigøynerdama med de store puppene? Jo, men du skal ikke se bort fra at amber sun er ute etter å transcendere både harry, johan og kitsch for å skape camp... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 hehe det kan godt være. Men jeg har lyst på det likevel. Jeg har så lite andre ting som faller i kategorien "harry", så da er det ikke så farlig om jeg finner meg et leopardpledd til å gjøre en kjølig høstdag lunere Våre politikere lyktes ikke å sete harrystempel på de som drar til Svinesund og handler i dag. Men da jeg var ung, var det fryktelig harry. Der kunne du kjøpe alt som var harry, billig. Lurer på om hønan agda er der ennå? 0 Siter
Gemini Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 hehe det kan godt være. Men jeg har lyst på det likevel. Jeg har så lite andre ting som faller i kategorien "harry", så da er det ikke så farlig om jeg finner meg et leopardpledd til å gjøre en kjølig høstdag lunere Jeg er mer imponert over at du - i disse varmer dager - i det hele tatt evner å tenke i retning pledd og at man trenger noe som gir mer varme... Eller kanskje det ikke er så ille varmt der du holder til? 0 Siter
amber sun Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Jeg er mer imponert over at du - i disse varmer dager - i det hele tatt evner å tenke i retning pledd og at man trenger noe som gir mer varme... Eller kanskje det ikke er så ille varmt der du holder til? jo det er varmt her Men jeg har tenkt legne på dette pleddet, og bnå så jeg et i sebramønster. har lett i sommerferien, og da jeg så dette sebrateppet tenkte jeg å spøøree her om noen visste hvor man får kjøtp leopard eller gepardteppe jeg fryser ikke nå da. det erdeilig og varmt her!" 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 ser i dagens jysk katalog at de har sengesett med tiger og sebra på tilbud. Hvem vet kanskje de har pledd der også,må det være leopard? Har du forresten fått tak i? 0 Siter
amber sun Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 ser i dagens jysk katalog at de har sengesett med tiger og sebra på tilbud. Hvem vet kanskje de har pledd der også,må det være leopard? Har du forresten fått tak i? Da får jeg ta en tur til Jysk. Takk for tips. Har ikke fått tak i ennå, nei. 0 Siter
amber sun Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Dilla på leopardmønster? Minner meg om da du skulle male sykkelen til snuppa. Hvordan ble den? Nå har jeg funnet pledd! Ikke leopardmønster, men med tigerpelsmønster. Kjempefint, mykt og lunt. Faktisk var det et mye finere alternativ til gepardmønstret. *S* Så da kan jeg avslutte letingen og krype inn i pleddet når kvelden blir kjølig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.