Gå til innhold

Hvor får man kjøpt leopardpledd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke, men er ikke det fryktelig "harry"?

Jeg hater det uttrykket, men kitsj er vel også et ord.

Som bildet av sigøynerdama med de store puppene?

hehe det kan godt være. Men jeg har lyst på det likevel. :)

Jeg har så lite andre ting som faller i kategorien "harry", så da er det ikke så farlig om jeg finner meg et leopardpledd til å gjøre en kjølig høstdag lunere ;)

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg vet ikke, men er ikke det fryktelig "harry"?

Jeg hater det uttrykket, men kitsj er vel også et ord.

Som bildet av sigøynerdama med de store puppene?

Jo, men du skal ikke se bort fra at amber sun er ute etter å transcendere både harry, johan og kitsch for å skape camp...

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg har så lite andre ting som faller i kategorien "harry", så da er det ikke så farlig om jeg finner meg et leopardpledd til å gjøre en kjølig høstdag lunere ;)

Våre politikere lyktes ikke å sete harrystempel på de som drar til Svinesund og handler i dag. Men da jeg var ung, var det fryktelig harry. Der kunne du kjøpe alt som var harry, billig.

Lurer på om hønan agda er der ennå?

Skrevet

Jeg er mer imponert over at du - i disse varmer dager - i det hele tatt evner å tenke i retning pledd og at man trenger noe som gir mer varme...

Eller kanskje det ikke er så ille varmt der du holder til?

Skrevet

Jeg er mer imponert over at du - i disse varmer dager - i det hele tatt evner å tenke i retning pledd og at man trenger noe som gir mer varme...

Eller kanskje det ikke er så ille varmt der du holder til?

jo det er varmt her :)

Men jeg har tenkt legne på dette pleddet, og bnå så jeg et i sebramønster. har lett i sommerferien, og da jeg så dette sebrateppet tenkte jeg å spøøree her om noen visste hvor man får kjøtp leopard eller gepardteppe

jeg fryser ikke nå da. det erdeilig og varmt her!"

Gjest dina2
Skrevet

ser i dagens jysk katalog at de har sengesett med tiger og sebra på tilbud. Hvem vet kanskje de har pledd der også,må det være leopard?

Har du forresten fått tak i?

Skrevet

ser i dagens jysk katalog at de har sengesett med tiger og sebra på tilbud. Hvem vet kanskje de har pledd der også,må det være leopard?

Har du forresten fått tak i?

Da får jeg ta en tur til Jysk. :) Takk for tips.

Har ikke fått tak i ennå, nei.

Skrevet

Dilla på leopardmønster?

Minner meg om da du skulle male sykkelen til snuppa. Hvordan ble den?

Nå har jeg funnet pledd!

Ikke leopardmønster, men med tigerpelsmønster. :) Kjempefint, mykt og lunt.

Faktisk var det et mye finere alternativ til gepardmønstret.

*S*

Så da kan jeg avslutte letingen og krype inn i pleddet når kvelden blir kjølig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...