Gå til innhold

blir jeg ruinert?..oppussing.huntonittplater vegg..dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min er husterisk og tror vi må slå oss knkurs...Grrrrrrrrrrrr...er så sur.

hadde avtale med en som skulle pusse opp kjøkkenet mitt, som har ytrekt seg. dette skulle skjedd nå! vi har revet det ned og står igjen mitt i fellesferien med bare vegger og tak.

...men etter mye om og men har jeg fått tak i et firma som tar jobben. HVITT.l hadde jo satt av en svart sum for å si det sån...

Men nå er det altså et rom på 9 kvm som skal kles inn, skjule ledninger, rørlegger og elektriker og full pakke snekker. hvor dyrt blir dette?

har 55 tusen. Har innredning og gulv.

Tenkte å ha slette vegger men byggherre anbefalte ferdig huntonitt...kjapp kjapp.

fristende å slippe å ,male og har kun en uke på meg!

Hvor mye tror dere en slik jobb vil koste? må jeg krype til banken?

legge gulv også som jeg har kjøpt pluss lekte ut vegger og lage en boks for skjule ett rør og henge opp innredning og slenge på huntonittplater el gips for å få ting ferdig?

Noen som vet??? så hjeg får sove,....

Skrevet

Veit ikke noe om utregninger og sånn, men jeg synes du kan trøste deg med at når du bruker håndverkere "hvitt" - som du kaller det - så har du i alle fall en garanti på jobben som gjøres! Han andre fyren virket jo ikke helt til å stole på, og hvis det hadde blitt noe reklamasjon etter hans arbeider, hadde dere stått på bar bakke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...