Gå til innhold

Nappe nesehår-spill - usj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg skal åpne denne engang... *grøss*

"Du styrer pinsetten med musa... "

Lillemus, da.

Bør vel heller styre pinsetten (eller helst høvelen) _til_ musa ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at et sånt hårspill for meg vil fortone seg som et aldri så lite mareritt.

hare1365380455
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at et sånt hårspill for meg vil fortone seg som et aldri så lite mareritt.

Hehe, morsom tanke!:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, morsom tanke!:)

Godt det bare er nesehår som nappes. :)

hare1365380455
Skrevet

Godt det bare er nesehår som nappes. :)

Vel, ellers hadde det nok vært en annen (høyere) lyd...;) Men det kommer jo an på hvor det ble nappet..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, ellers hadde det nok vært en annen (høyere) lyd...;) Men det kommer jo an på hvor det ble nappet..

Men det å nappe nesehår er utrolig praktisk. Langt tryggere enn å bruke høvelen, som holdt på å koste meg nesa engang.

Skrevet

Jepp, du vil nok få nattlige mareritt av dette her og vonde minner vil dukke opp akkurat når du trodde du hadde glemt dem.

Muhahahaha....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp, du vil nok få nattlige mareritt av dette her og vonde minner vil dukke opp akkurat når du trodde du hadde glemt dem.

Muhahahaha....

Døh! Jeg er da ikke så idiot at jeg har klikket meg inn på linken du la ut. Det ville nesten vært på nivå med de silikonbaserte iq-bertene i diverse skrekkfilmer som alltid skal opp i andre etasje, selvsagt alene, når de hører en skummel lyd. :)

hare1365380455
Skrevet

Men det å nappe nesehår er utrolig praktisk. Langt tryggere enn å bruke høvelen, som holdt på å koste meg nesa engang.

Det finnes jo slike nesehårklippere som sikkert er mye tryggere enn høvelen... Bare vent til du blir 50 og får hår i ørene!;)

hare1365380455
Skrevet

Døh! Jeg er da ikke så idiot at jeg har klikket meg inn på linken du la ut. Det ville nesten vært på nivå med de silikonbaserte iq-bertene i diverse skrekkfilmer som alltid skal opp i andre etasje, selvsagt alene, når de hører en skummel lyd. :)

Du må da klikke deg inn på linken! Men så kan du bli sittende å plukke hår resten av dagen... Hihi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...