Gjest Finne meg sjæl Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det beste livet som noensinne har blitt levd... Lurer på hvem som levde det, hvordan var det, og var vedkommede klar over at det var så bra ? Skulle ønske man kunne ta et par uker ferie fremover eller bakover i tiden.Hadde vært spennende. 0 Siter
Gjest sofies verden Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hørte noen si engang 'hvordan kan du vite når du er lykkelig om du aldri har kjent ulykken?' Godt sagt synes jeg... 0 Siter
amber sun Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Lykken er øyeblikkene. Hvis man greier å ta vare på dem, så greier man også å ta vare på lykken. 0 Siter
Gjest Finne meg sjæl Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Alle disse dagene som kom og gikk...ikke visste jeg at det var selve livet. Fint sagt, tror det var av en svenske. Minner meg på at man i stor grad selv styrer sin egen skjebne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.