nedtelling Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Noen som vet om det er lovlig, hva prisene er, og hvordan det er med ferge ut dit.. Broren min sier at det nå er flere ferger som er innstilte og at båtene fyller opp bare 50% pga sikkerhet...?? noen som har hørt om dette?? og at det er lange køer for å komme seg ombord, bortmot en time????? Håper å reise ut i morgen.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Båtene kan visnok fylles opp igjen fra neste uke. Telting har det vært der i alle år men tror det er forbudt i år. Du må minst regne en ventetid på 2-3 timer til Langøyene på en lørdag. Mitt råd er ta bussen til Huk eller Ingierstrand i steden. Glem egen bil for det er aldri nok parkeringsplasser og milevis med køer. 0 Siter
nedtelling Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Båtene kan visnok fylles opp igjen fra neste uke. Telting har det vært der i alle år men tror det er forbudt i år. Du må minst regne en ventetid på 2-3 timer til Langøyene på en lørdag. Mitt råd er ta bussen til Huk eller Ingierstrand i steden. Glem egen bil for det er aldri nok parkeringsplasser og milevis med køer. WOW, mener du at det er 2-3 timers ventetid for å ta båten??? Ahhh, da dropper vi det alternativet.. Tror nok at vi reiser til Drøbak og finner et egnet område for camping der.. Takk for infoen og ha en fin lørdag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.