Gå til innhold

Har vært syk; hva med i morgen? (Smitte.)

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg har vært syk (kvalme og kastet opp + frysen) fra kl. 20 i gårkveld og til ca. 4-tiden i natt. Nå er jeg visst bedre og har drukket litt cola. Vet dere om jeg må holde litt avstand fra barna i morgen, eller behøver jeg ikke tenke på det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville holdt avstand for å helgardere. Hvis ikke kan du fort ha det gående.

hare1365380455
Skrevet

Jeg ville holdt avstand for å helgardere. Hvis ikke kan du fort ha det gående.

Ja, og det vil jeg helst unngå! Takk for svar:)

hare1365380455
Skrevet

(Det blir vel heller "i dag"...)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, og det vil jeg helst unngå! Takk for svar:)

Jeg hadde ikke svart hvis det bare var en ørliten fare for at spysyken smittet via Internet. Bare så det er sagt! :)

For er det noe jeg virkelig hater er det den slags.

Så du får ha god bedring! :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg hadde ikke svart hvis det bare var en ørliten fare for at spysyken smittet via Internet. Bare så det er sagt! :)

For er det noe jeg virkelig hater er det den slags.

Så du får ha god bedring! :)

Takk! Jeg har det mye bedre nå. Kvalme og oppkast er noe av det verste jeg vet! (Og du blir nok ikke smittet av meg, nei...) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...