Gjest levis123 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg vil finne bilder og beskrivelse av de forsk. modellene på nett, og har funnet levis.com, men jeg finner ikke så godt fram i sånne flash-sider, er det noe annet sted? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Ellos.no har en del levis med beskrivelse. spes. mod du tenker på? 0 Siter
Gjest levis123 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Ellos.no har en del levis med beskrivelse. spes. mod du tenker på? Tusen takk, det var akkurat en slik side jeg mente. Jeg vet ikke hvilken modell jeg skal ha, jeg har en del rundt magen, så kan ikke ha sånn helt typisk "jente-modell", selv om jeg er jente :-) Og vil ikke ha veldig høyt liv. Takk for hjelpen. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Tusen takk, det var akkurat en slik side jeg mente. Jeg vet ikke hvilken modell jeg skal ha, jeg har en del rundt magen, så kan ikke ha sånn helt typisk "jente-modell", selv om jeg er jente :-) Og vil ikke ha veldig høyt liv. Takk for hjelpen. det finnes vel flere modeller enn der, men du ser i hvertfall noen. Ellers kan du jo spørre i en god butikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.