Gå til innhold

reagerer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk bort til telefonen min isted og der så jeg at det var et innkommende anrop som var åpnet. Det var en venninne. Da jeg tok opp telefonen og sa hallo, la hun på. Jeg så deretter på telefonen og der stod det: samtaletid 4 minutter. Jeg hadde vært i stuen der den lå og snakket med sønnen min hele den tiden, så ingen hadde snakket med henne.

Telefonen har rett og slett slått seg på selv, eller noen har kommet borti den. Det jeg synes er rart er at hun har sittet i 4 minutter og hørt på alt vi har gjort. Er ikke dette veldig frekt?

Når hun skjønner at folk ikke er klar over at det er noen på telefonen, burde hun ha lagt på.

Skrevet

Enig! Med litt oppdragelse legger man på ved slike tilfeller, ja!

JEg snakka med faderen min i går, på telefon, og han satte som vanlig på høytaleren på sin telefon, og da glemmer han ALLTID å legge på når samtalen er over. DA jeg skjønte at han i sitt lille hode hadde avsluttet samtalen med meg, og begynte å snakke med de andre i heimen sin, la jeg selvfølgelig på!

Gjest Tilfeldi
Skrevet

Det kan være at hun ventet veldig lenge på svar at hun var på vei til å legge på når du svarte.

Skrevet

Det kan være at hun ventet veldig lenge på svar at hun var på vei til å legge på når du svarte.

du sitter nå vel ikke i fire minutter og venter på svar. Når hun hørte at vi snakket i bakgrunnen så må nå hun ha skjønt at vi ikke visste om telefonen

Skrevet

Hun har ikke en unge (egen eller på ebsøk) som har "prøvd" telefonen, da?

Enig i at hun burde ha lagt på!

Minner meg litt om onkelen og tanta mi! Særlig onkel er fæl til å sette på høytaleren på telefonen, så tante, og evt andre tilstedeværende får med seg hva en sier. I begynnelsen var jeg ikke klar over at han gjorde det, og jeg ble litt paff da jeg fant det ut!

Nå synes jeg det er mest søtt, og henvender meg til begge, når jeg egentlig snakker med en ;-)

Skrevet

Hun har ikke en unge (egen eller på ebsøk) som har "prøvd" telefonen, da?

Enig i at hun burde ha lagt på!

Minner meg litt om onkelen og tanta mi! Særlig onkel er fæl til å sette på høytaleren på telefonen, så tante, og evt andre tilstedeværende får med seg hva en sier. I begynnelsen var jeg ikke klar over at han gjorde det, og jeg ble litt paff da jeg fant det ut!

Nå synes jeg det er mest søtt, og henvender meg til begge, når jeg egentlig snakker med en ;-)

jeg skrev melding til henne. Hun påstod hun hadde fått mobilsvar, men hos meg stod det samtaletid 4 min. og det ble lagt på med en gang jeg sa hallo. jaja, skal ikke trekke noen konklusjoner, men jeg synes det bare er rart hvis hun har sittet og lyttet. Det ville jeg aldri gjort mot henne.

ha en fin dag:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det kan jo hende hun hadde glemt å ta på tastelås, så tlf ringte selv. Så oppdaget hun det akkurat og la på akkurat når du tok tlf?

Jeg glemmer alltid å ta på tastelås, så tlf ringer halve tlflista før jeg oppdager det =)

Skrevet

Det kan jo hende hun hadde glemt å ta på tastelås, så tlf ringte selv. Så oppdaget hun det akkurat og la på akkurat når du tok tlf?

Jeg glemmer alltid å ta på tastelås, så tlf ringer halve tlflista før jeg oppdager det =)

jeg spurte hun og hun sa hun hadde ringt. Jaja, gidder egentlig ikke å tenke mer på det;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg spurte hun og hun sa hun hadde ringt. Jaja, gidder egentlig ikke å tenke mer på det;)

Da syns jeg det var litt frekt, ja.

Skrevet

jeg skrev melding til henne. Hun påstod hun hadde fått mobilsvar, men hos meg stod det samtaletid 4 min. og det ble lagt på med en gang jeg sa hallo. jaja, skal ikke trekke noen konklusjoner, men jeg synes det bare er rart hvis hun har sittet og lyttet. Det ville jeg aldri gjort mot henne.

ha en fin dag:)

Nei, enig i det der med lyttinga!

Fin dag til deg og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...