org Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Som enkelte av dere vet, er jeg i Mallorca naa. Her om dagen var vi paa et stort kjoepesenter for aa se oss om. Da var det noen frekke j**ler som hadde vaert i veska mi og hentet den lille pengeboka mi, med visa kortet mitt!!! Stort spetakkel, for plutselig hadde vi ikke penger - ikke til noen ting. Men heldigvis, etter rask innsats fra svigerfar hjemme i Norge og Saga (baade her og i Norge) fikk vi overfoert penger. Svigerfar maatte overfoere penger fra sin konto. Vi hadde ikke tilgang til vaare egne penger - av sikkerhetsmessige aarsaker, forstaar jo det. Kortet sperra vi jo umiddelbart. Der sto vi, uten penger i et fremmed land. ::::::::::::::::::::: Vel, det endte bra, heldigvis. Og vi har det topp! 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Skaff deg en s k "loop wallet". Jeg var i Praha nettopp, og der herjet en bulgarsk lommetyvgjeng i noen dager. Polititet var redd for at tyvene ville blir lynsjet om de ble tatt, men de slapp unna til neste by. Selv ikke den posen som turistene har rundt halsen er trygg. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Skaff deg en s k "loop wallet". Jeg var i Praha nettopp, og der herjet en bulgarsk lommetyvgjeng i noen dager. Polititet var redd for at tyvene ville blir lynsjet om de ble tatt, men de slapp unna til neste by. Selv ikke den posen som turistene har rundt halsen er trygg. hva er en sk "loop wallet"? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 hva er en sk "loop wallet"? Myk lommebok, med en solid stropp du fester i beltet. De fleste koffertbutikker har det, i hver fall på flyplasser. Den puttes innenfor bukselinningen, eller ned i lomma, spørs på buksa. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Myk lommebok, med en solid stropp du fester i beltet. De fleste koffertbutikker har det, i hver fall på flyplasser. Den puttes innenfor bukselinningen, eller ned i lomma, spørs på buksa. takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.