Gjest Varmeutslett Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Gisp! sveten renner og huset er en bakerovn! Er livredd veps, så jeg får ikke gjennomluftet skikkelig, kun i et poar vinduer med insektsnett! Stakkars meg..... Må holde meg inne stort sett for babyen er syk... Ikke fikk jeg handlet før helgen, så kjøleskap og fryser er en traurig affære.... Ikke har jeg isbiter heller... Noen kjølende og optimistiske tips og tanker? ;o) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Isbiter kan du lage vet du. En frysepose med vann også putter du denne i fryseren også hakker du opp isen til biter når den er fryst. Har ikke prøvd dette selv, men det høres da ut som en plan. Så lager du deg noe kaldt å drikke. Bland masse saft og putt i kjøleskapet. Bland litt sterk saft i former så har du saft-is du kan kose deg med. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Isbiter kan du lage vet du. En frysepose med vann også putter du denne i fryseren også hakker du opp isen til biter når den er fryst. Har ikke prøvd dette selv, men det høres da ut som en plan. Så lager du deg noe kaldt å drikke. Bland masse saft og putt i kjøleskapet. Bland litt sterk saft i former så har du saft-is du kan kose deg med. Altså bland sterk saft, putt i former og putt i fryseren, men det skjønte du sikkert. Kasnkje det går an å bruke små plastposer til dette også. Lykke til med avkjølingen. 0 Siter
Gjest isbitform er greit nok Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Isbiter kan du lage vet du. En frysepose med vann også putter du denne i fryseren også hakker du opp isen til biter når den er fryst. Har ikke prøvd dette selv, men det høres da ut som en plan. Så lager du deg noe kaldt å drikke. Bland masse saft og putt i kjøleskapet. Bland litt sterk saft i former så har du saft-is du kan kose deg med. Og hvordan kan man hakke opp en stor klump is til isbiter? Med ishakke? Må bli litt av et griseri på kjøkkenet. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Og hvordan kan man hakke opp en stor klump is til isbiter? Med ishakke? Må bli litt av et griseri på kjøkkenet. Hmm.. du lager en pose med ikke alt for mye vann i og legger den flatt så den ikke blir så tykk, så går du løs med hammer eller noe, kanskje inni et håndkle (men fremdeles inni posen). Bare noen ideer fra meg dette altså, som sagt så har jeg ikke gjort dette selv. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Og hvordan kan man hakke opp en stor klump is til isbiter? Med ishakke? Må bli litt av et griseri på kjøkkenet. Pakk de inn med et håndkle og slå med en hammer eller noe sånt 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Pakk de inn med et håndkle og slå med en hammer eller noe sånt Eller kjevle!! =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Når det er så varmt og så kokende inne så er det kanskje mer luftig og behagelig for babyen å være ute i skyggen? 0 Siter
tiliti Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Det er ingen grunn til å ikke ta med babyen ut i vogn så lenge temperaturen ute ikke er under romtemperatur (og det ikke regner, hehe) 0 Siter
Gemini Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Er du super-allergisk mot veps? Og gått tom for motgift? Hvis ikke, kom deg ut i skyggen. 0 Siter
Kvinna Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Hmm.. du lager en pose med ikke alt for mye vann i og legger den flatt så den ikke blir så tykk, så går du løs med hammer eller noe, kanskje inni et håndkle (men fremdeles inni posen). Bare noen ideer fra meg dette altså, som sagt så har jeg ikke gjort dette selv. Jeg har gjort det - fungerer helt fint :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.