Gjest Iznowgood_007 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg har nettopp arvet en lekker sak av en mobiltelefon som kan ta bilder mm. Når jeg på NetCom's side skal velge modellbenevnelse blir jeg litt usikker. Det står ingenting på telefonen og faderen er på hytta og tar ikke telefonen når jeg ringer. Hmmm... Hvilken modell kan den nye telefonen min være, mon tro? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Du vet vel virket merke det er? I så fall stikker du bare innom produsentens hjemmeside og klikker deg fram til du kjenner den igjen. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Gå inn og sjekk på internett de ulike modellene til det merket du har 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Du vet vel virket merke det er? I så fall stikker du bare innom produsentens hjemmeside og klikker deg fram til du kjenner den igjen. Det står kun at det er en Sony Ericsson, men ikke hvilket nummer 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Gå inn og sjekk på internett de ulike modellene til det merket du har Det står ikke noen steder på telefonen hvilket nummer den har. Det er en Sony Ericsson. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Det står kun at det er en Sony Ericsson, men ikke hvilket nummer Men du vil jo kjenne den igjen på et bilde når du ser den. www.sonyericsson.no 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Men du vil jo kjenne den igjen på et bilde når du ser den. www.sonyericsson.no sjekker..... 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Det står ikke noen steder på telefonen hvilket nummer den har. Det er en Sony Ericsson. kanskje en k 700 i, det har jeg, men nå har det kommet en k 750 i som kanskje pappaen har byttet den i:) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Det står ikke noen steder på telefonen hvilket nummer den har. Det er en Sony Ericsson. Fant du det ut eller? 0 Siter
Gjest bigsy Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 På bgge mine ericsson-telefoner har det bare vært å trykke på den nederste knappen ved siden av skjermen, så står det hvilken modell det er. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 På bgge mine ericsson-telefoner har det bare vært å trykke på den nederste knappen ved siden av skjermen, så står det hvilken modell det er. "nederste knappen ved siden av skjermen" Kan du forklare litt nærmere?? 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Fant du det ut eller? Ser ut til at det kan være en T 630. Tusen takk! 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Men du vil jo kjenne den igjen på et bilde når du ser den. www.sonyericsson.no Ser ut til at det er en T 630 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.