Gå til innhold

Hva slags telefon??

Anbefalte innlegg

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Jeg har nettopp arvet en lekker sak av en mobiltelefon som kan ta bilder mm. Når jeg på NetCom's side skal velge modellbenevnelse blir jeg litt usikker. Det står ingenting på telefonen og faderen er på hytta og tar ikke telefonen når jeg ringer. Hmmm... Hvilken modell kan den nye telefonen min være, mon tro?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du vet vel virket merke det er?

I så fall stikker du bare innom produsentens hjemmeside og klikker deg fram til du kjenner den igjen.

Gjest dina2
Skrevet

Gå inn og sjekk på internett de ulike modellene til det merket du har

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Du vet vel virket merke det er?

I så fall stikker du bare innom produsentens hjemmeside og klikker deg fram til du kjenner den igjen.

Det står kun at det er en Sony Ericsson, men ikke hvilket nummer

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Gå inn og sjekk på internett de ulike modellene til det merket du har

Det står ikke noen steder på telefonen hvilket nummer den har. Det er en Sony Ericsson.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det står kun at det er en Sony Ericsson, men ikke hvilket nummer

Men du vil jo kjenne den igjen på et bilde når du ser den.

www.sonyericsson.no

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

www.sonyericsson.no

sjekker.....

Gjest dina2
Skrevet

Det står ikke noen steder på telefonen hvilket nummer den har. Det er en Sony Ericsson.

kanskje en k 700 i, det har jeg, men nå har det kommet en k 750 i som kanskje pappaen har byttet den i:)

Gjest dina2
Skrevet

Fant du det ut eller?

Gjest bigsy
Skrevet

På bgge mine ericsson-telefoner har det bare vært å trykke på den nederste knappen ved siden av skjermen, så står det hvilken modell det er.

Gjest M.Angelica
Skrevet

På bgge mine ericsson-telefoner har det bare vært å trykke på den nederste knappen ved siden av skjermen, så står det hvilken modell det er.

"nederste knappen ved siden av skjermen"

Kan du forklare litt nærmere??

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Fant du det ut eller?

Ser ut til at det kan være en T 630. Tusen takk!

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

www.sonyericsson.no

Ser ut til at det er en T 630

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...