janeymor Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 For første gang reiser vi på fjellet på sommeren (vi reiser i morgen). Her i Oslo er det jo tropevarmt, men hva må vi ta med av tøy når vi skal til Norefjell? Ja, jeg er totalt uvitende Er det mye kjøligere på fjellet? Også postet på foreldre småbarn 0 Siter
janeymor Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Rifle og fiskestang Ja, nå ble jeg klokere 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Ja, nå ble jeg klokere Tar du i tillegg me øl, så er en super ferie i boks =) 0 Siter
janeymor Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Tar du i tillegg me øl, så er en super ferie i boks =) Og drikker vi nok øl så blir det vel revnende likegyldig om vi ikke har varme nok klær med oss heller Det blir moro dette... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Og drikker vi nok øl så blir det vel revnende likegyldig om vi ikke har varme nok klær med oss heller Det blir moro dette... Jepp!! Sommertøy og øl er tingen. Blir det for kaldt så drikk ei ekstra øl og skyt en bjørn, så blir du nok varm skal du se 0 Siter
janeymor Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Jepp!! Sommertøy og øl er tingen. Blir det for kaldt så drikk ei ekstra øl og skyt en bjørn, så blir du nok varm skal du se Nemlig! *Lurer på om jeg kjøpte nok øl på butikken i dag*... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Nemlig! *Lurer på om jeg kjøpte nok øl på butikken i dag*... *tåler ingenting og burde ikke skriv på dol etter å ha konsumert alkohol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.