Gjest god sommer2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 .. gjøre som han vil (og det er å gå på byen-igjen).....? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 igjen? Vil det si at han stadig springer på byen? hadde ikke godtatt at min mann sprang på byen til stadighet.hva med å la han sitte hjemme til en forandring og så tar du deg en tur på byen, da slipper du å ha en sur mann hjemme:) Eller enda bedre, har dere noen som kan sitte barnevakt, så kan dere gå sammen 0 Siter
Gjest god sommer2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 igjen? Vil det si at han stadig springer på byen? hadde ikke godtatt at min mann sprang på byen til stadighet.hva med å la han sitte hjemme til en forandring og så tar du deg en tur på byen, da slipper du å ha en sur mann hjemme:) Eller enda bedre, har dere noen som kan sitte barnevakt, så kan dere gå sammen Jeg synes det har vært litt ofte i det siste. Jeg har tatt migrenetablett i kveld så derfor må jeg slappe av. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Da hadde visst ikke jeg noen gode råd for deg. 0 Siter
Gjest god sommer2 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Da hadde visst ikke jeg noen gode råd for deg. Takk for svar alikevel. Det er så dumt når det blir slik. Jeg sitter her og er trist og irritert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.