Gå til innhold

Hvis Norge ble muslimsk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver "muslimsk", men mener både kultur og religion.

Vil et muslimsk Norge glede deg? Forarge? Skremme? Uten betydning?

Kunne være interessant å høre fra de som er enten positive eller negative til ikke-vestlig innvandring.

Og dette gjelder et tenkt scenario, jeg påstår ikke at det er sånn det vil bli.

Gjest anti muslim
Skrevet

Å fytti hælvete. Det ville skremt vannet av meg! Det verste er at de er på sterk fremgang.Et av målene til religonen er jo å få spredd den fordømte muslien over hele verden.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Med en religion som utgyter sitt hat mot vantro over hundrevis av vers i koranen, tror jeg vi har lite å hente.

Når vi ser på nylig islamiserte land og grusomhetene som blir begått, så tror jeg vi har en dyster framtid i møte.

Skrevet

Slik det praktiseres i alle andre muslimske land verden over, så vil det ødelegge det Norge vi kjenner i dag - både kulturelt og økonomisk.

Personlig ville jeg aldri bosatt meg i et land der islam var den dominerende religionen, og der lover og regler ble basert på islam.

Ergo ville jeg flyttet til et annet og bedre land, hvis noe slikt skulle skje.

Gjest nei, nei, nei
Skrevet

Forarge.

Jeg vil ha rettsikkerhet, ikke et land styrt av mafia-mullaher.

Gjest bebba
Skrevet

Synes dette er for utopisk til at jeg kan ta standpunkt til det. Norge blir ikke muslimsk på dagen, mye må skje før det. Så langt har jeg såpass bra erfaring med mesteparten av muslimer rundt meg så jeg har ingen grunn til å tro at verden går til grunne om de blir flere. De har flyttet hit for å flykte fra de autoritetene i hjemlandene som jeg ikke vil ha hit. De muslimske vennene mine og bekjente vil heller ikke ha dem hit.

Gjest sangh
Skrevet

Synes dette er for utopisk til at jeg kan ta standpunkt til det. Norge blir ikke muslimsk på dagen, mye må skje før det. Så langt har jeg såpass bra erfaring med mesteparten av muslimer rundt meg så jeg har ingen grunn til å tro at verden går til grunne om de blir flere. De har flyttet hit for å flykte fra de autoritetene i hjemlandene som jeg ikke vil ha hit. De muslimske vennene mine og bekjente vil heller ikke ha dem hit.

Ja særlig at de har flyktet hit. De kommer jo hit for at her får de alt de vil ha, mye mer enn de har der de kom fra. De slipper jobbe, og enda får de og får de.

Hvis de virkelig hadde flyktet kunne de neppe drat til _hjemlandet_ på tre mnd ferie. Hjemlandet... men norske skal de liksom være...

Gjest MrPimmel
Skrevet

Aceh-provinsen er nylig blitt ilamifisert. De har allerede begynt å steine og hugge hender og føtter av folk. De fleste ikke-muslimer har stukket av, nå stikker resten, pluss de moderate muslimene som sjokkert og "vantro" ser på hva som skjer med deres egne trosfeller, de er blitt gale, helt etter oppskriften i koranen.

Gjest MrPimmel
Skrevet

14 av 58 bystyrerepresentanter i Oslo er muslimer, spiller det noen rolle?

Gjest bebba
Skrevet

14 av 58 bystyrerepresentanter i Oslo er muslimer, spiller det noen rolle?

Ja selvfølgelig spiller det en rolle. Det hadde vært unaturlig om det hadde ikke vært noen.

Gjest bebba
Skrevet

Ja særlig at de har flyktet hit. De kommer jo hit for at her får de alt de vil ha, mye mer enn de har der de kom fra. De slipper jobbe, og enda får de og får de.

Hvis de virkelig hadde flyktet kunne de neppe drat til _hjemlandet_ på tre mnd ferie. Hjemlandet... men norske skal de liksom være...

Hvem er DE og hvem er VI? Hvem slipper å jobbe? De som er uføretrygdede bl.a., og ikke kan jobbe.

Gjest jahveldå
Skrevet

Ja selvfølgelig spiller det en rolle. Det hadde vært unaturlig om det hadde ikke vært noen.

Unaturlig?????? Fordi????

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Å fytti hælvete. Det ville skremt vannet av meg! Det verste er at de er på sterk fremgang.Et av målene til religonen er jo å få spredd den fordømte muslien over hele verden.

Den fordømte muslien? Hva er det? En kornblanding?

:)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hvis lover og regler var basert på islam, ville jeg nok flytte fra landet temmelig kjapt.

Men jeg tror ikke det kommer til å skje, ihvertfall ikke i min levetid.

Jeg er en annen
Skrevet

Aceh-provinsen er nylig blitt ilamifisert. De har allerede begynt å steine og hugge hender og føtter av folk. De fleste ikke-muslimer har stukket av, nå stikker resten, pluss de moderate muslimene som sjokkert og "vantro" ser på hva som skjer med deres egne trosfeller, de er blitt gale, helt etter oppskriften i koranen.

Du må vel være den her på DOL som sitter med hodet dypest begravd i Koranen. Kanskje du skulle ta deg en tur ut i sola i stedet?

Gjest bebba
Skrevet

Unaturlig?????? Fordi????

Politikere skal gjenspeile befolkningen. Det ville vært like unaturlig hvis det var totalt fravær av muslimer som der hvor det er totalt fravær av kvinner.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Du må vel være den her på DOL som sitter med hodet dypest begravd i Koranen. Kanskje du skulle ta deg en tur ut i sola i stedet?

Jeg driver produksjon på PC, og er låst her inne med kjølemaskinen som holder hodet mitt kaldt, men jeg har vært ute og mekka bil. En ripe i panseret er sparklet og lakkert.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg driver produksjon på PC, og er låst her inne med kjølemaskinen som holder hodet mitt kaldt, men jeg har vært ute og mekka bil. En ripe i panseret er sparklet og lakkert.

Allerede? Den bilen er jo relativt ny, fine alu-felger har du også;)

Så til den kjølemaskinen, du sier at den trekker 4,7 kw? Dette er jo ingen standard i Norge, men du har vel kjøpt den i Sverige(?)

Bruker du den på komfyrkursen, eller har du lagt opp ny 20 amp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...