Gjest MrPimmel Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Allerede? Den bilen er jo relativt ny, fine alu-felger har du også Så til den kjølemaskinen, du sier at den trekker 4,7 kw? Dette er jo ingen standard i Norge, men du har vel kjøpt den i Sverige(?) Bruker du den på komfyrkursen, eller har du lagt opp ny 20 amp? Den var ikke billigere i Sverige den der. Den tar 9 A strøm = 1980 W forbruk på oppvarming og 6 A på kjøling, men flytter 4,7 kw energi. Mulig jeg skrev feil før. Jeg tenkte ikke før du nevnte det. Den heter Melissa og er kjøpt i vanlig elektrisk butikk. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Den var ikke billigere i Sverige den der. Den tar 9 A strøm = 1980 W forbruk på oppvarming og 6 A på kjøling, men flytter 4,7 kw energi. Mulig jeg skrev feil før. Jeg tenkte ikke før du nevnte det. Den heter Melissa og er kjøpt i vanlig elektrisk butikk. Det forklarer saken:-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Det forklarer saken:-) Jeg skjønner hva jeg mener sjøl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.