ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=283417 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg trodde ikke det ville skje igjen så raskt. Men moren min mente at det kunne skje igjen veldig snart. 0 Siter
Champagne Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Herregud! Kan ikke folk bare være venner?! Om ikke annet, så iallefall la være å drepe hverandre.. *naiv* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg trodde ikke det ville skje igjen så raskt. Men moren min mente at det kunne skje igjen veldig snart. Denne gangen ser det i hvert fall ut som om de har klart å smelle av bombene (eller hva det nå er som smeller...) etter at folket er evakuert. Men det her var raskt. Skummelt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Herregud! Kan ikke folk bare være venner?! Om ikke annet, så iallefall la være å drepe hverandre.. *naiv* Det hadde vært kos om det funket sånn, men det ser dårlig ut...:/ 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Ikkke sikkert det var bomber da..Kan være falsk alarm 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Aush... hva får mennesker til å gjøre slikt?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Ikkke sikkert det var bomber da..Kan være falsk alarm Får håpe det! 0 Siter
snø Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Kontrollerte sprenginger står det, vi kan jo håpe at de sprengte noens gjenglemte trenignstøy og ikke bomber... Huff! Men en ting er sikkert - jævlene trenger ikke å sprenge en eneste ting framover, de sprer frykt nok bare ved trusselen om hva som kan skje. De har oppnådd å legge en klam hånd over hele europa, og mange syke jævler kan finne på å utnytte det. Som han som bettopp ble dømt i USA: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/08/436907.html Det er en syk verden vi lever i :-(( Beste hilsen fra 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Kontrollerte sprenginger står det, vi kan jo håpe at de sprengte noens gjenglemte trenignstøy og ikke bomber... Huff! Men en ting er sikkert - jævlene trenger ikke å sprenge en eneste ting framover, de sprer frykt nok bare ved trusselen om hva som kan skje. De har oppnådd å legge en klam hånd over hele europa, og mange syke jævler kan finne på å utnytte det. Som han som bettopp ble dømt i USA: http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/08/436907.html Det er en syk verden vi lever i :-(( Beste hilsen fra Jupp, det gjør de. Bare det å evakuere et helt sentrum i en britisk by en lørdagskveld sier litt om hvor vettskremte folk er. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Får håpe det! Ja! Siden jeg er synsk så har jeg nok mest sannsynlig rett 0 Siter
Gjest svarer her jeg Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jupp, det gjør de. Bare det å evakuere et helt sentrum i en britisk by en lørdagskveld sier litt om hvor vettskremte folk er. De vil vel spre frykt og aldri la oss føle oss trygge? 0 Siter
snø Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jupp, det gjør de. Bare det å evakuere et helt sentrum i en britisk by en lørdagskveld sier litt om hvor vettskremte folk er. Jepp, og hvis du leser linken under, så kan du se at de ekstreme tullingene kanskje har to mål ved å spre terror og frykt i Europa. De ønsker ikke bare å drepe og skremme vannet av oss, men de ønsker at vi skal se stygt på muslimer og sinke integreringen av dem i europa. http://web3.aftenbladet.no/utenriks/article184110.ece Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest hurv Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Denne gangen ser det i hvert fall ut som om de har klart å smelle av bombene (eller hva det nå er som smeller...) etter at folket er evakuert. Men det her var raskt. Skummelt. det er rett og slett sinnsykt at det skal være slik i samfunnet vårt. Det er en ekkel krigføring. Feigt. Umulig å gjøre motstand 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Ja! Siden jeg er synsk så har jeg nok mest sannsynlig rett Så mye vet jeg. Jeg trodde "kontrollerte eksplosjoner" betød at bomber hadde gått av etter evakuering av sentrum. Tenkte langt der, ja! Menmen, greit at jeg tok feil. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Så mye vet jeg. Jeg trodde "kontrollerte eksplosjoner" betød at bomber hadde gått av etter evakuering av sentrum. Tenkte langt der, ja! Menmen, greit at jeg tok feil. Hva er kontrollerte eksplosjoner da? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Hva er kontrollerte eksplosjoner da? At feks politiet sprenger ting de tror er bomber 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.