Gå til innhold

Nå smeller det faen meg igjen...

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg trodde ikke det ville skje igjen så raskt. Men moren min mente at det kunne skje igjen veldig snart.

Skrevet

Herregud! Kan ikke folk bare være venner?! Om ikke annet, så iallefall la være å drepe hverandre..

*naiv*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg trodde ikke det ville skje igjen så raskt. Men moren min mente at det kunne skje igjen veldig snart.

Denne gangen ser det i hvert fall ut som om de har klart å smelle av bombene (eller hva det nå er som smeller...) etter at folket er evakuert.

Men det her var raskt.

Skummelt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud! Kan ikke folk bare være venner?! Om ikke annet, så iallefall la være å drepe hverandre..

*naiv*

Det hadde vært kos om det funket sånn, men det ser dårlig ut...:/

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ikkke sikkert det var bomber da..Kan være falsk alarm

Gjest Iznowgood_007
Skrevet

Aush... hva får mennesker til å gjøre slikt??

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikkke sikkert det var bomber da..Kan være falsk alarm

Får håpe det!

Skrevet

Kontrollerte sprenginger står det, vi kan jo håpe at de sprengte noens gjenglemte trenignstøy og ikke bomber... Huff!

Men en ting er sikkert - jævlene trenger ikke å sprenge en eneste ting framover, de sprer frykt nok bare ved trusselen om hva som kan skje. De har oppnådd å legge en klam hånd over hele europa, og mange syke jævler kan finne på å utnytte det. Som han som bettopp ble dømt i USA:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/08/436907.html

Det er en syk verden vi lever i :-((

Beste hilsen fra

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kontrollerte sprenginger står det, vi kan jo håpe at de sprengte noens gjenglemte trenignstøy og ikke bomber... Huff!

Men en ting er sikkert - jævlene trenger ikke å sprenge en eneste ting framover, de sprer frykt nok bare ved trusselen om hva som kan skje. De har oppnådd å legge en klam hånd over hele europa, og mange syke jævler kan finne på å utnytte det. Som han som bettopp ble dømt i USA:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/07/08/436907.html

Det er en syk verden vi lever i :-((

Beste hilsen fra

Jupp, det gjør de. Bare det å evakuere et helt sentrum i en britisk by en lørdagskveld sier litt om hvor vettskremte folk er.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Får håpe det!

Ja! Siden jeg er synsk så har jeg nok mest sannsynlig rett

Gjest svarer her jeg
Skrevet

Jupp, det gjør de. Bare det å evakuere et helt sentrum i en britisk by en lørdagskveld sier litt om hvor vettskremte folk er.

De vil vel spre frykt og aldri la oss føle oss trygge?

Skrevet

Jepp, og hvis du leser linken under, så kan du se at de ekstreme tullingene kanskje har to mål ved å spre terror og frykt i Europa. De ønsker ikke bare å drepe og skremme vannet av oss, men de ønsker at vi skal se stygt på muslimer og sinke integreringen av dem i europa.

http://web3.aftenbladet.no/utenriks/article184110.ece

Beste hilsen fra

Skrevet

Denne gangen ser det i hvert fall ut som om de har klart å smelle av bombene (eller hva det nå er som smeller...) etter at folket er evakuert.

Men det her var raskt.

Skummelt.

det er rett og slett sinnsykt at det skal være slik i samfunnet vårt. Det er en ekkel krigføring. Feigt. Umulig å gjøre motstand

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja! Siden jeg er synsk så har jeg nok mest sannsynlig rett

Så mye vet jeg. Jeg trodde "kontrollerte eksplosjoner" betød at bomber hadde gått av etter evakuering av sentrum.

Tenkte langt der, ja!

Menmen, greit at jeg tok feil. :)

hare1365380455
Skrevet

Så mye vet jeg. Jeg trodde "kontrollerte eksplosjoner" betød at bomber hadde gått av etter evakuering av sentrum.

Tenkte langt der, ja!

Menmen, greit at jeg tok feil. :)

Hva er kontrollerte eksplosjoner da?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva er kontrollerte eksplosjoner da?

At feks politiet sprenger ting de tror er bomber

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...