Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Myndighetene sier det er bare noen som tar en spasertur.

Det var "en melding" som sa det der også, eller?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det var "en melding" som sa det der også, eller?

Et innlegg som nå er borte for meg. Jeg kunne spurt fyren hvor det kom fra, men trulig byskriveren og folkeregister regnet ut løselig fra flyttemeldinger. Debattanter har ofte stor innsikt i sine små gjemmer og nisjer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Et innlegg som nå er borte for meg. Jeg kunne spurt fyren hvor det kom fra, men trulig byskriveren og folkeregister regnet ut løselig fra flyttemeldinger. Debattanter har ofte stor innsikt i sine små gjemmer og nisjer.

Det interessante er uansett påstanden om at nesten 20 % av befolkningen i Malmø vil flytte i løpet av ett år på grunn av muslimer.

Du og disse "meldingene" dine.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det interessante er uansett påstanden om at nesten 20 % av befolkningen i Malmø vil flytte i løpet av ett år på grunn av muslimer.

Du og disse "meldingene" dine.

Data strømmer inn, men det tar litt tid å sortere for deg.

Skrevet

Data strømmer inn, men det tar litt tid å sortere for deg.

Du driter deg fullstendig ut Ulv. Vi får jo se om Malmø er tom for innfødte svensker om 5 år? :->

Gjest MrPimmel
Skrevet

Du driter deg fullstendig ut Ulv. Vi får jo se om Malmø er tom for innfødte svensker om 5 år? :->

Hvem er du og hvem er ulv?

Jeg kommer tilbake så fort det kommer noe.

Skrevet

Jeg har ikke skrevet det, men syns det var bra.

Et stort problem i Norge er politikerne, de tillater ikke at det fokuseres på problemer som har med kultur å gjøre, selv om det letter etterhvert. De bekjemper alle som vil gjøre noe. Når fremmedkulturer kritiserer norsk, er det ytringsfrihet, men når norske kritiserer fremmedkultur er det rasisme.

I Norge blir vi pålagt å tolerere intoleranse.

F eks så er det helt i orden at pakistanere ikke inviterer norske i sine bryllup, men en skandale at norske ikke inviterer pakistanske i sine!

Spørsmål 1: hvorfor er det IKKE en skandale at pakistanere holder nordmenn på avstand?

2: Hvorfor får fremmede prester stå og fordømme nordmenn og norsk kultur offentlig uten at noen tar affære, og til og med gi dem økonomisk støtte?

3: Kan en norsk prest gjøre det samme mot islam og muslimer i den norske kirke?

4: Hvis vi ikke regner en muslimsk prest som et tilregnelig likestilt menneske, og ikke tar alvorlig det han sier, er ikke det også rasisme?

Før bl a dette er besvart, så kommer vi ikke noen vei. Kraftige skjevheter. Skjevhetene blir til slutt så store at noen tyr til vold i misnøye. Politikerne deler ut våre knappe goder til tilfeldige fremmede, og det syns jeg ikke de har fullmakt til å gjøre.

"Jeg har ikke skrevet det, men syns det var bra."

Det er ganske mye av det du skriver, som du ikke har melket fra eget bryst, er det ikke...?

"Spørsmål 1: hvorfor er det IKKE en skandale at pakistanere holder nordmenn på avstand?"

Holder pakistanere nordmenn mer på avstand enn motsatt? jeg var ikke helt klar over at det er sånn. Jeg omgås ikke mine pakistanske kolleger på fritiden, men det er ikke fordi de holder meg på avstand, eller motsatt. Vi er bare ikke omgangsvenner. Jeg er i grunnen ikke omgangsvenner med noen av kollegaene mine. Pakistanere eller ei.

Og da det flyttet pakistanere inn i nabohuset til svigers så inviterte de svigers på kaffe. Det var mer enn de naboene som bodde der før gjorde.

Enkelttilfeller, helt klar. Men det tror jeg det du serverer også er...

"2: Hvorfor får fremmede prester stå og fordømme nordmenn og norsk kultur offentlig uten at noen tar affære, og til og med gi dem økonomisk støtte?"

Fordi vi ikke tar dem seriøst?? Jeg aner ikke. Jeg synes i grunnen ikke at noen kirkesamfunn burde få statsstøtte, jeg da... Verken kristne, muslimske eller noe annet.

"3: Kan en norsk prest gjøre det samme mot islam og muslimer i den norske kirke?"

Tja? Det ville jo være artig om de gikk i mot noe annet enn homofile for en gangs skyld ;o) Jeg så her forleden et leserinnlegg i avisen _mot_ homofiles rett til å inngå ekteskap, og det var stort sett signert av hver eneste kristne og muslimske menighet i hele Norge... Så de enes om noe ;o)

"4: Hvis vi ikke regner en muslimsk prest som et tilregnelig likestilt menneske, og ikke tar alvorlig det han sier, er ikke det også rasisme?"

Nei, det er ikke rasisme å være uenig med en iman. Eller en muslim for den saks skyld.

"Før bl a dette er besvart, så kommer vi ikke noen vei. Kraftige skjevheter."

Legg merke til at jeg, når jeg diskuterer med deg, BESVARER spørsmålene du stiller. Du burde forsøke og gjøre det samme en gang... Feks spørsmålene i hovedinnlegget som du svarte på. Der var det et par spørsmål som du ganske elegant har latt være å kommentere...

"Politikerne deler ut våre knappe goder til tilfeldige fremmede, og det syns jeg ikke de har fullmakt til å gjøre."

Vel, politikerne er stemt inn, og har fullmakt til å gjøre hva enn de måtte finne på... Du kan like det eller ikke like det...

Beste hilsen fra

Skrevet

Hvem er du og hvem er ulv?

Jeg kommer tilbake så fort det kommer noe.

Jeg er Simen og har vært her siden starten i 1996 og du kalte deg Ulv i faarikaal før du ble utestengt. :=>

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg er Simen og har vært her siden starten i 1996 og du kalte deg Ulv i faarikaal før du ble utestengt. :=>

Kan du imitere Elvis også?

Gjest bebba
Skrevet

Mna kan bli forskrekket når de på Marienlyst kaller dem som kidnappet og myrdet en egyptisk mann for "aktivister".

Og man kan nesten le når de i to programmer om drosjenæringen og taxisjåfører bl a i Oslo, var det ikke en pakistaner å se :) tydelig hva de prøver å gjøre.

På en skole på østkanten vakte de latter i en uke etterpå da de forsøkte å finne noen norske elever å filme, så det ikke skulle gis det politisk ukorrekte inntrykk at hele skolen var befolket med etniske minoriteter.

Intervjuede på gata sensureres, så ikke politisk ukorrekte uttalelser kommer med. De har sikker lært av Stalin.

Det finnes skoler på østkanten som har 80 - 90% minoritetselever. Jeg ler meg skakk ved tanken på å gå inn i skoler for å lete etter en type elever. Hva skulle det være godt for?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det finnes skoler på østkanten som har 80 - 90% minoritetselever. Jeg ler meg skakk ved tanken på å gå inn i skoler for å lete etter en type elever. Hva skulle det være godt for?

Det er en del av hysteriet. De jobber så hardt med å være politisk korrekte at de snubler i sine egne bein. Problemet med å desinformere og undertrykke virkeligheten er at de kan forårsake det motsatte av det de vil oppnå.

Et annet eksempel fra et annet område er eiendomsmeglere: de bevissst undertrykker opplysninger som kan bevirke lavere pris eller mndre etterspørsel. Men plutselig blir det avslørt og hele Norge får vite om bløffen. Det resulterer i svekket tillit og nesten mistenksomhet.

SSB har gjort en slik tanne nylig, de forsøker å skjule økningen i innvandrerbefolkningen for å påvirke opinionen for sine egne politisek mål. Maoistene i SSB har dyrket fram en gruppetenking som har som mål å skape et bilde av Norge som et eneste stort og fargerikt fellesskap. For å hjelpe til har de "pyntet på tallene", og det er blitt avslørt. Nå ror de så det fosser om baugen. tilliten til det statlige organet er temmelig svekket.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det er en del av hysteriet. De jobber så hardt med å være politisk korrekte at de snubler i sine egne bein. Problemet med å desinformere og undertrykke virkeligheten er at de kan forårsake det motsatte av det de vil oppnå.

Et annet eksempel fra et annet område er eiendomsmeglere: de bevissst undertrykker opplysninger som kan bevirke lavere pris eller mndre etterspørsel. Men plutselig blir det avslørt og hele Norge får vite om bløffen. Det resulterer i svekket tillit og nesten mistenksomhet.

SSB har gjort en slik tanne nylig, de forsøker å skjule økningen i innvandrerbefolkningen for å påvirke opinionen for sine egne politisek mål. Maoistene i SSB har dyrket fram en gruppetenking som har som mål å skape et bilde av Norge som et eneste stort og fargerikt fellesskap. For å hjelpe til har de "pyntet på tallene", og det er blitt avslørt. Nå ror de så det fosser om baugen. tilliten til det statlige organet er temmelig svekket.

"Tabbe" skulle det være. N og B tastene er for nær hverandre.

Gjest bebba
Skrevet

Har du fritidsproblemer siden du gidder å koke sammen slikt sammensurrium?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...