snø Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Åsså kan de vekke ridderinstinktet til evt mannlige tilskuere og vise sine feminine "svakheter". Mye damer gjør ubevisst for å få oppmerksomhet. Og ikke så rent lite vi gjør bevisst ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Og ikke så rent lite vi gjør bevisst ;o) Beste hilsen fra Det verste er at vi lar oss påvirke. Urgamle instinkter. F eks utvidede pupiller er ikke å skimse av. Det er et urgammelt signal vi ikke klarer å stoppe, og som den andre oppfatter ubevisst. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Ikke pent å være slem med dem som er mindre enn deg! Jeg er generellt ganske så snill...men et sted går grensa min også 0 Siter
fyrlykt Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 I natt når du sover våkner den til igjen og krabber møysommelig ut av posen og ut i rommet, med kun en tanke i hodet - HEVN!!! Mohaha. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 I natt når du sover våkner den til igjen og krabber møysommelig ut av posen og ut i rommet, med kun en tanke i hodet - HEVN!!! Mohaha. *ler og ler...og ler ennå mer* 0 Siter
yogi Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Ja der fikk du meg til å skule opp i taket gitt. ) Heldigvis så satt det ingen der, men jeg kjente godt igjen følelsen din. Hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Ja der fikk du meg til å skule opp i taket gitt. ) Heldigvis så satt det ingen der, men jeg kjente godt igjen følelsen din. Hilsen Hadde det vært en liten en så hadde jeg ikke giddet bry meg, men dette her var et digert beist! *Grøss* 0 Siter
mrxx Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Den koser seg stort inne i støvsugeren, der er det masse av mat. Der spiser den seg stor og fin og plopper ut av røret om noen dager......helst om natten:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Du veit vel at den kryper ut av støvsugerposen når den har fått summet seg litt? Hva tror du man har gode naboer for? *s* 0 Siter
frosken Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Du veit vel at den kryper ut av støvsugerposen når den har fått summet seg litt? Hva tror du man har gode naboer for? *s* Pyse! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Ha, en edderkopp er da ingenting. Forrige uke drev jeg og pusset opp stedet mitt i Sverige. Et gammelt hus. Det var tidlig på natta og de andre hadde lagt seg. Plutselig hopper det frem en diger og ekkel frosk fra gulvet. Den kom fra kjelleren og opp igjennom en sprekk fra gulvet mellom stue og kjøkken. Det tok lang tid før jeg sovnet den natten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Ha, en edderkopp er da ingenting. Forrige uke drev jeg og pusset opp stedet mitt i Sverige. Et gammelt hus. Det var tidlig på natta og de andre hadde lagt seg. Plutselig hopper det frem en diger og ekkel frosk fra gulvet. Den kom fra kjelleren og opp igjennom en sprekk fra gulvet mellom stue og kjøkken. Det tok lang tid før jeg sovnet den natten. Isj - en frosk er da ingenting! ;o) Frosker har jeg tatt opp og hatt i hånden på mang en skogstur opp gjennom årene. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Isj - en frosk er da ingenting! ;o) Frosker har jeg tatt opp og hatt i hånden på mang en skogstur opp gjennom årene. Men den her var kjempediger, ekkel og grå. Kanskje det var en padde? Vet ikke helt forskjell jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.