Gjest Dardy Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg ser dem har så mye fint der, men jeg lurer på om det er kopier eller ekte varer? Vi vet jo alle hvor ramme kineserene er på å kopiere alt mulig. Jeg syns det blir litt dumt å bestille meg en Kanebo kre, og så kommer det bare et dårlig plagiat i posten. Og så må jeg komme med et tips til alle som har lyst til å bli litt brune uten sol. Gå på Obs, Vita eller hvor du nå handler. Finn frem Holiday Skin fra Natusan, som er en gul flaske, og smør deg inn. Jeg ble pent og jevnt brun. Tok den i fjeset også. Måtte ikke slite i det hele tatt med å få det jevnt. Nå ser det ut som jeg har vært på stranda i flere dager på rad. (Okei da. Jeg har vært der en dag) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Det er ekte varer på strawberrynet. (Synes holiday skin lukter litt funky..) 0 Siter
tiliti Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Det er ekte varer på strawberrynet. (Synes holiday skin lukter litt funky..) Jøss. Den er en av de få ting jeg synes lukter helt ok. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jøss. Den er en av de få ting jeg synes lukter helt ok. Synes ikke dyre selvbruningskremer lukter så mye 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.