Gjest Dardy Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg kjøpte meg en ny epilator, og tenkte jeg skulle ta bena. Jeg stålsatte meg skikkelig, men det gjorde jo nesten ikke vondt. Bare en lett svie. Fine glatte ben i kanskje flere uker fremover. Juhu, at jeg ikke har tenkt på det før. Så prøvde jeg den under armene, for jeg syns det hadde vært greit å ikke alltid ha skjeggstubber der. Men fy satan, så jævlig. Jeg hadde armen opp i luften, og inntil hodet, og jeg hørte inni øret hvert hårstrå som ble røsket ut. Napp napp napp. Jeg glemte/overså/orket ikke noen hårstrå der, og tok resten dagen etter. Da var det ikke fullt så vondt. For da visste jeg hva som ventet. Jammen meg ble det fint. Hårene forsvant med rot og det hele, så det tar sikkert noen uker før de kommer igjen. Hadde korte småhår under armene, men det som lå igjen i vasken, var de lange greiene. Sikkert en halv cm lange. Her har jeg drevet med høvel i alle år, og fått eksem og greier av barberskummet. Og så var det så lettvint med den epilatoren. Neste prosjekt er dotten, men jeg må manne meg opp litt først. Vet ikke helt om jeg greier å gjøre det der. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Vondt skal vondt fordrive heter det så der skal nok jeg klare å stålsette meg Men så var det slaget da, hvem er bra liksom...tråkig å betale flere hundre kroner for noe som ikke virker... så hvilket slag har du? (har nemmelig bursdag snart) 0 Siter
Gjest Dardy Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Vondt skal vondt fordrive heter det så der skal nok jeg klare å stålsette meg Men så var det slaget da, hvem er bra liksom...tråkig å betale flere hundre kroner for noe som ikke virker... så hvilket slag har du? (har nemmelig bursdag snart) Jeg gadd ikke å kjøpe den til 800 kr hos Lefdal, så jeg var storfornøyd da jeg fant en til 549,- på Clas Ohlson. Kjøpte den fordi det var et kjent merke. Philips Satinelle. Fulgte med et høvelhode for vanlig barbering, pluss epilatoren. Ingen isgreier eller sånt, men jeg hadde en pose erter i fryseren, som gjorde nytten som kjøler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.