Gå til innhold

Hva er opprinnelsen til "Oddvar Brå" spørsmålet?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Jeg husker ikke hvor jeg var da han brakk staven og kommentatoren skrek "gi den mannen en stav", men jeg husker jeg så det.

På tide å legge spørsmålet på hylla nå, og heller spørre hvor folket var da Norge slo Brasil i en avgjørende VM-kamp.

Enig! Jeg var gravid med Lillemann, vi så kampen hjemme sammen med noen venner, etterpå dro vi ned til sentrum hvor det krydde av folk. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig! Jeg var gravid med Lillemann, vi så kampen hjemme sammen med noen venner, etterpå dro vi ned til sentrum hvor det krydde av folk. :)

Det må du fortelle lillemann sånn at han vet hva han skal svare når noen spør hvor han var da Norge slo Brasil i en avgjørende VM-kamp. :)

mariaflyfly
Skrevet

Det må du fortelle lillemann sånn at han vet hva han skal svare når noen spør hvor han var da Norge slo Brasil i en avgjørende VM-kamp. :)

Will do! ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg vet ikke når Oddvar brakk staven, jeg husker ikke.

Og husk, det var Terje

Bogen som ga Oddvar en ny stav:)

Skrevet

Jeg husker ikke hvor jeg var da han brakk staven og kommentatoren skrek "gi den mannen en stav", men jeg husker jeg så det.

På tide å legge spørsmålet på hylla nå, og heller spørre hvor folket var da Norge slo Brasil i en avgjørende VM-kamp.

Hjemme. jeg har sett to fotballkamper i hele mitt liv. Norge-Brasil og Norge-Sverige. Begge gangene vant Norge, hihi.

Kanskje jeg skal se på flere?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Og husk, det var Terje

Bogen som ga Oddvar en ny stav:)

Å dæven. Er det bra eller dårlig?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Å dæven. Er det bra eller dårlig?

Ville bare få med alt, i påkommende tilfelle:)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Ville bare få med alt, i påkommende tilfelle:)

Jeg har glemt det alt.

En perifer har forklart meg utallige genger regler for ulike idretter, men han har gitt opp, og jeg har fått diplom som "sportsidiot". Under står det riktig nok "sportsimbesil" og "presenil sportsignorant".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...