Gå til innhold

Hvordan finne ut hvor gammel mobiltlf er?


Gjest kizi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest '!-o-!'

k700i er vel rundt et år gammel. Kan vel ikke se hvor gammel den er ved å trykke på telefonen, vel? Finne IMEI og slikt er jo greit, men alderen på telefonen???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dina2

k700i er vel rundt et år gammel. Kan vel ikke se hvor gammel den er ved å trykke på telefonen, vel? Finne IMEI og slikt er jo greit, men alderen på telefonen???????

jo, det går an. Er kode for slikt. Før da jeg hadde nokia kunne jeg en kode for å finne ut hvilken dato og klokkeslett telefonen var laget og en annen kode for serienummer.

Har ikke lært meg på ericson, men venter spent på om kizi får noen svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

jo, det går an. Er kode for slikt. Før da jeg hadde nokia kunne jeg en kode for å finne ut hvilken dato og klokkeslett telefonen var laget og en annen kode for serienummer.

Har ikke lært meg på ericson, men venter spent på om kizi får noen svar:)

Nå begynner det å bli lenge siden jeg hadde Nokia, men jeg husker det gikk an på de, ja. Men de tre-fire SE jeg har hatt har jeg aldri funnet noe slikt på. Finner ikke en gang ut hva man trykker for å finne IMEI (går det an på SE, da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest '!-o-!'

Nå begynner det å bli lenge siden jeg hadde Nokia, men jeg husker det gikk an på de, ja. Men de tre-fire SE jeg har hatt har jeg aldri funnet noe slikt på. Finner ikke en gang ut hva man trykker for å finne IMEI (går det an på SE, da?)

*snakke med meg selv*

Fant imei .. Nå er jeg spent på om noen vet resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest '!-o-!'

På nokia er det *#0000# iallefall, aner ikke om det er det på Sony Ericsson.

Funker ikke på min K750i i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snakke med meg selv*

Fant imei .. Nå er jeg spent på om noen vet resten.

Altså ingen som vet? Ikke jeg heller, nei da er det vel bedre med Nokia???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Altså ingen som vet? Ikke jeg heller, nei da er det vel bedre med Nokia???

Helt klart! For den viktigste funksjonen, den alle bare _må_ ha på telefonen sin er tidspunktet for når akkurat deres mobil ble spytta ut av samlebåndet. :-D

Jeg må si jeg sverga til Nokia før, men etter hvert ble de så forferdelig stygge og har hengt så etter på skjermfronten at det nesten ble pinlig. Har hatt tre SE etter at jeg først kjøpte T610, og har gått runden med T630 og nå K750i, jeg tror neppe jeg ender opp med noen Nokia igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart! For den viktigste funksjonen, den alle bare _må_ ha på telefonen sin er tidspunktet for når akkurat deres mobil ble spytta ut av samlebåndet. :-D

Jeg må si jeg sverga til Nokia før, men etter hvert ble de så forferdelig stygge og har hengt så etter på skjermfronten at det nesten ble pinlig. Har hatt tre SE etter at jeg først kjøpte T610, og har gått runden med T630 og nå K750i, jeg tror neppe jeg ender opp med noen Nokia igjen.

Tror du snart kan kalle meg hermegåsa, har T610 sjøl (har ikke vært innom T630), og skal snart kjøpe meg K750

*gleder meg*

Hvor mye ga du for din forresten? (Med eller uten binding, i tilfelle, hva slags?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Tror du snart kan kalle meg hermegåsa, har T610 sjøl (har ikke vært innom T630), og skal snart kjøpe meg K750

*gleder meg*

Hvor mye ga du for din forresten? (Med eller uten binding, i tilfelle, hva slags?)

Har djuice magnum, og betalte nok alt for mye for telefonen, selv med binding. Greide ikke vente særlig mange dagene etter at den kom. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...