Gå til innhold

Kaos i hodet


kreativ1365380881

Anbefalte innlegg

kreativ1365380881

Tankene mine går omtrent sånn: Hvem er jeg? Hvor vil jeg? Hva gjør jeg? Framtidsplaner - hvor skal jeg bo? - hvilken skole skal jeg ta? - (skifter mening hvert sekund) - kreative ideer detter inn innimellom alt det andre - jeg er ikke fornøyd (jeg er aldri fornøyd) - hva kan jeg gjøre for at humøret skal gå i taket - hvilke medisner kan jeg kutte/øke på - noia for at hvis jeg begynner og surre med de kommer jeg i en mixed state isteden for der jeg vil - slankingen og alle tanker rundt det - vil ruse meg - kan jeg "lure" den nye legen til og skive ut stilnoct (som jeg ikke tåler) - masse fikse impulsive ideer.

En stor smørje og et rot uten like! Det ene øyeblikket vil jeg bo i Tønsberg, det neste i Kristiansand, for så og sjekke ut alt på nettet om Vancouver i Canada . Jeg skal bli fotograf, filmfotograf, grafisk designer, hjelpearbeider. Jeg skal snakke flere forskjellige fremmedspråk. Innlegg jeg skriver på nettet blir kopiert over til mange forskjellige forum. Døden og alt etter det, leser meg sprø om alt som har med reinkarnasjon og gjøre, Hjernen, hvordan fungerer den? Hva slags bil skal jeg kjøpe? Når jeg leser, så hopper jeg fram og tilbake i bøkene, legger fra meg den ene, og begynner på den andre. Har ørten internettsider oppe på en gang. Følge meg på nyhetene er uaktuelt, alt for mye tanker i hodet. Grubler over "store" spørsmål, Hva kan jeg gjøre for andre? Jeg har ikke tid til og møte venner. Og sånn kunne jeg fortsatt i all evighet.

Hjernen min koker, men kroppen er rolig. Sitter ikke og hopper på stolen, eller har noen intens kribling over alt som interesserer meg. Skulle ønske jeg kunne feste meg ved en ting, og fokusere på det. HVorfor må alltid alt gjøres på en gang, alle tanker tenkes på en gang? Jeg vil har fred, ro i hodet. Om ikke annet for en times tid. Bare for og kjenne på det. Det er så lenge siden jeg har kjent på den roen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Høres ut som mani.

Da må et antipsykotisk middel evt i kombnasjon med litium være det riktige for deg. Fastlegen kan gi deg dette om du ikke allerede har kontakt med psykiatrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...