Gjest mye spytt i munnen Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 jeg har alltid så mye spytt i munnen. hvis jeg svelger det så får jeg luft i magen så jeg spytter det ut istedenfor. Men jeg synes ikke det er så sjarmerende å gå å spytte hele tiden heller da. Noe man kan gjøre for å minske spyttmengden? kan det være psykisk betinget? 0 Siter
Gjest et forslag Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Kanskje produserer du mer siden du er så obs på det og spytter ut hele tiden? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Kanskje produserer du mer siden du er så obs på det og spytter ut hele tiden? Ja, det tror jeg også. Jo mer man spytter, jo mer produseres det. Prøv tyggegummi en periode. 0 Siter
frosken Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Det kan så avgjort være psyken din som gjør at du i overdreven grad legger merke til fenomener i kroppen som andre ikke reflekterer over eller opplever som unormale. Dette er vel noe av det som kan kalles økt tendens til somatisering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.