ca-b2 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hei. Er en mann på 30 som har vært syk i 3 år. Blodprøver har vis at jeg har antistoffer på det meste: revmatiske (ana= SLE/SJØGREN), BINYREBARKEN (Addison), skjodbruskkjertelen (stoffsikiftet lavt), og disponert for diabetes 1, og høye IGe-verdier. Bare stoffskiftesykdom er konstatert med sikkerhet. De andre antistoffene er bare nestensykdommer der jeg ikke utfyller kriteriene på diagnosene fullt ut. Jeg har tatt en insulintest (ITT) på Riksen og de fant ut at ACTH var OK, men at veksthormonkurven ikke var som den skulle (for lav). 1. Hvorfor så mange antistoffer uten direkte knytning mot sykdom?2. Kan antistoffene bare forsvinne?3. Hvordan behandles en veksthormonforstyrrelse? Bivirkninger? Blir jeg helt frisk når jeg starter behandling? Varighet på behandling. Hvilken funksjon har veksthormoner på en voksen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190460-veksthormonforstyrrelse-og-masse-antistoffer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.