Gjest hår på leggene er kjedelig Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Pga en operasjon fikk jeg ikke vokset leggene (gjør det hos hudpleier) før sommeren satte inn, så jeg måtte barbere meg en dag jeg skulle ha kort skjørt. Det angrer jeg på for nå må jeg barbere meg hver dag. Vurderer om jeg skal bruke lange, luftige skjørt en stund for å spare hårene. Hvor lange må hårene være? Hvor mange spare-dager? Vil jeg gjerne ha svar før salongen åpner i morgen... 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg lot dem gro i litt over en uke...Da var noen hår lange nok-skal tilbake om 2 uker og ta resten, og selv om jeg ikke er helt glatt-så er det MYE bedre en 2dagers skjeggstubber!!! Skal aldri mer barbere leggene mine!!!! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Jeg vokset leggene mine i går. På pakka stod det at hårene burde være 4-5 millimeter for best resultat. Jeg hadde ikke barbert leggene på et par uker, så jeg tror nok de var lange nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.