Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg skal kjøpa meg ny mobil. Eg ønsker kunne lesa mail på den og kunne være på msn.

Noken som kan anbefala ein god Mobil??

Gjest Ramina
Skrevet

Gå inn på amobil.no

Flott side hvor du kan finne det du er ute etter, samt se på test på veldig mange modeller.

:)

Skrevet

Gå inn på amobil.no

Flott side hvor du kan finne det du er ute etter, samt se på test på veldig mange modeller.

Takk:-)

Men korleis veit eg om eg kan lese mail/være på msn på den fonen?

Gjest Ramina
Skrevet

På testene er alt - absorlutt alt - tatt med :)

Det er også en "søketjenestesak" der hvor du legger inn de tingen du ønsker i telefonen og får opp de som macher best.

Skrevet

Msn????

Mail kan du lese på de fleste telefoner idag, untatt de aller simpleste.

Msn må du vel ha Symbian telefon for å bruke, ala Nokia 6630, 6680, 6600, 7610, N-GAGE OSV.

Skrevet

Msn????

Mail kan du lese på de fleste telefoner idag, untatt de aller simpleste.

Msn må du vel ha Symbian telefon for å bruke, ala Nokia 6630, 6680, 6600, 7610, N-GAGE OSV.

kan lese mail fra Nokia 3230??

Msn på 3230?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Msn må man sette opp selv. Bør vel gå på de aller fleste nye tlf nå

Skrevet

kan lese mail fra Nokia 3230??

Msn på 3230?

Står at 3230 er (har?) Symbian, uten at jeg vet noe mer om det, men hvis Excelsion sier at man kan gjøre det med symbian-telefoner, så kan du det med 3230 tenker jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sony Ericsson K750i.

Kameraet er meget godt, batteriet holder til mange dagers bruk (lader den opp 1-2 ganger i uka selv om jeg ofte har den på hele døgnet), den er god å skrive meldinger på, og den er liten og nett.

Jeg har ikke tatt i bruk mailfunksjonen, men den fungerer sikkert også plettfritt.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sony Ericsson K750i.

Kameraet er meget godt, batteriet holder til mange dagers bruk (lader den opp 1-2 ganger i uka selv om jeg ofte har den på hele døgnet), den er god å skrive meldinger på, og den er liten og nett.

Jeg har ikke tatt i bruk mailfunksjonen, men den fungerer sikkert også plettfritt.

Jøss, det var litt av en innrømmelse fra deg, som har dømt SE-telefoner nord og ned tidligere, nettopp pga sms-skriving :-)

Gleder meg til jeg forhåpentligvis snart får råd til en K750 sjøl... :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jøss, det var litt av en innrømmelse fra deg, som har dømt SE-telefoner nord og ned tidligere, nettopp pga sms-skriving :-)

Gleder meg til jeg forhåpentligvis snart får råd til en K750 sjøl... :-)

Neida, grunnen til at jeg gikk for SE nå er at de endelig har fått ut fingeren og fått opp tempoet på nettopp inntastinga. :)

Men dette er, så vidt jeg leser i diverse anmeldelser samt hva jeg selv har erfart, den første SE-telefonen hvor problemet er løst!

Skrevet

Neida, grunnen til at jeg gikk for SE nå er at de endelig har fått ut fingeren og fått opp tempoet på nettopp inntastinga. :)

Men dette er, så vidt jeg leser i diverse anmeldelser samt hva jeg selv har erfart, den første SE-telefonen hvor problemet er løst!

Så bra! Da har jeg enda mer å glede meg til! :-)

Hvor mye måtte du gi for din? Og var det med en eller annen binding?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så bra! Da har jeg enda mer å glede meg til! :-)

Hvor mye måtte du gi for din? Og var det med en eller annen binding?

Med fornying av min Netcom-abonnement betalte jeg 1495,-.

Men jeg tror du får den rimeligere nå. Har vel sett den helt ned til 695,-.

Skrevet

Med fornying av min Netcom-abonnement betalte jeg 1495,-.

Men jeg tror du får den rimeligere nå. Har vel sett den helt ned til 695,-.

Jøss, hvor???

Trodde den fortsatt lå på over 1000-1500 jeg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jøss, hvor???

Trodde den fortsatt lå på over 1000-1500 jeg?

Jeg husker ikke. Men det må ha vært en eller annen annonse i Aftenposten eller i Budstikka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...