Gå til innhold

hjelp for pårørende i sverige, noen som vet no tlf nr??


Gjest ak85

Anbefalte innlegg

får ikke tak i mamma og pappaa, redd pga de bor der det er mange skogbranner,, er det noen av dere som veit om no tlf nr man kan ringe for å få vite no?? griner jeg, hele tida.. redd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrPimmel

Du kan sende epost til Redningsverket [email protected] eller se på www.srv.se, men det er ikke rapportert om skadede hittil. Skogbranner er nøye overvåket, og det har vel ikke blitt skadet noen på mange år. Tordenværene gjør at mobil og telefoner er ute av drift noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende epost til Redningsverket [email protected] eller se på www.srv.se, men det er ikke rapportert om skadede hittil. Skogbranner er nøye overvåket, og det har vel ikke blitt skadet noen på mange år. Tordenværene gjør at mobil og telefoner er ute av drift noen steder.

oki, takk:-D nå ble jeg letta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrPimmel

oki, takk:-D nå ble jeg letta..

Bare hyggelig, de har god kontroll på det, selv om det er mange branner. Ikke så ofte bebyggelse berøres heller, da det sjelden er hus tett oppi skauen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, de har god kontroll på det, selv om det er mange branner. Ikke så ofte bebyggelse berøres heller, da det sjelden er hus tett oppi skauen.

de bor midt i skogen.. men tror det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...