Gjest MrPimmel Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Kjell Aukrust spurte faren sin om det da han var gutt. Faren svarte: "Hu mor og je har lurt litt på deg vi Kjell...." Spørsmål fra barn er ofte vanskelige å svare på. Jeg fikk et spørsmål fra en liten knott: kan kuer fly? Jeg svarte nei, det kan de ikke. Da fikk jeg beskjed om at "det er fint for tenk om de dreit akkurat som måkene da a!" "Heter snegler snegler fordi de er så trege?" Hmm... Fler? 0 Siter
Gjest eller? Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 "Vandrehistorie" kaller man vel den du forteller om ungen som lurte på om kuer kan fly? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 "Vandrehistorie" kaller man vel den du forteller om ungen som lurte på om kuer kan fly? Har nok lært det i barnehagen ja. 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 hvorfor den trafikken som går tregest kalles rushtrafikk?? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 hvorfor den trafikken som går tregest kalles rushtrafikk?? Når mor sier farmor har ”ræva full av penger”, hvorfor setter hun dem ikke i banken? 0 Siter
Prozak Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 "Vandrehistorie" kaller man vel den du forteller om ungen som lurte på om kuer kan fly? Nja...en vandrehistorie er som regel uten direkte rot i noe som har hendt (sånn som hun som skal ha saksøkt en el-produsent fordi katten døde når hun skulle tørke den i microbølgeovnen). Det er jo langt fra usannsynlig at en eller flere unger har kommet opp med et slikt spørsmål opp gjennom historien :-) "....................................." 0 Siter
Gjest blubb blubb Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Har nok lært det i barnehagen ja. Blir gullfisk tørst? 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Blir gullfisk tørst? Hvorfor lager ingen kattemat med musesmak? 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hvorfor lager ingen kattemat med musesmak? Han som fant opp et pulver du kunne strø på musa som det smaker jordbær av ble rik. Men han som fant et pulver du kunne strø på jordbær det smaker mus av ble mye rikere..... Ups... var det den musa? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.