Gjest uten signatur Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Noen som har erfaringer? Hvor er det bra og hvor er det dårlig, både når det gjelder miljø og fasiliteter. Det gjelder studier ved universitetet. 0 Siter
Gjest ex-trondheimsstudent Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Bodde på Karinelund på Moholt, trivdes veldig bra der. Det er to og to hybler på 12 kvm som deler kjøkken og bad. Perfekt hvis du vil bo sammen med en venn/venninne. Bredbånd på alle hyblene, kabeltv. Husleia gikk ganske mye opp etter at jeg flyttet, vet ikke hvor mye det er på nå. Rundt 3000 pr mnd. kanskje? Sjekk www.sit.no 0 Siter
Line Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Berg studentby har godt miljø, og ligger nærmere NTNU Gløshaugen enn Karinelund og Moholt. Miljøet på Moholt er internasjonalt, og de jeg kjenner som bor der, sier at det er litt upersonlig. Det er festkjellere i noen av byggene påå Moholt, som benyttes av forskjellige linjeforeninger omtrent hver eneste fredag og lørdag. Har ei søskenbarn som bor i parleilighet på Karinelund, og hun stortrives. På Singsaker studenthjem skal dët visstnok bo et koselig husspøkelse og 12-14 studenter. 0 Siter
Albertine Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg har også bodd på Karinelund og trivdes veldig godt. Nå vet jeg at det er en god del helt nye studentbyer, men der er det fullt. Sjekk www.sit.no for mer info. 0 Siter
Gjest studerte i Tr.h. fra 97-03 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Singsaker og Moholt er kjent for fest, bråk, party alle dager. Voll er roligere, men mange som deler kjøkken. Karinelund er rolige og koseligere. Men selv kjøpte jeg meg leilighet på Moholt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.