laguna1365380434 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Her sitter jeg og er som sedvanlig blakk,dessuten er jeg uten sigaretter og svært fyllesyk etter brylluppsfest i går. Dette er selvsagt en beklagelig og lite ønskelig posisjon å være i..:-I Men, jeg KAN bli redda..Jeg venter nemlig noen penger den 11. Kommer de da inn nå,midnatt,eller er det bare en myte og jeg må vente (og ikke røyke eller kjøpe cola..ARGH) til i morgen? Noen som vet? 0 Siter
Sør Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Hei laguna, Det vanlige er vel at de kommer inn 08:00. Med vennlig hilsen 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Hei laguna, Det vanlige er vel at de kommer inn 08:00. Med vennlig hilsen Tusen takk! :-) Selvom det var dårlig nytt..;-) Hodet mitt holderpå å eksplodere, røykmangel er ikke til å spøke med. Jeg har ikke røkt siden kl 15..Oj, oj.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Kommer helt an på hvem du skal få penger av det. Jeg får lønning 11. og den var inne på fredagen. Hadde mamma skullet overføre penger i morgen hadde det nok ikke skjedd på natta akkurat. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Kommer helt an på hvem du skal få penger av det. Jeg får lønning 11. og den var inne på fredagen. Hadde mamma skullet overføre penger i morgen hadde det nok ikke skjedd på natta akkurat. Jeg får noen dagpenger om dagen..Jeg stussa litt på at de ikke var inne på fredag, for jeg tenkte også at det var de sikkert. Men dengang faens ei..:-I :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg får noen dagpenger om dagen..Jeg stussa litt på at de ikke var inne på fredag, for jeg tenkte også at det var de sikkert. Men dengang faens ei..:-I :-) Har du ikke en samboer med litt gryn da? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 Har du ikke en samboer med litt gryn da? Nei han er HELT ubrukelig..:-I Har ikke jeg penger da har ikke vi penger. Så er jeg jaggu litt lei også. Fy f*** for en dag dette har vært. 0 Siter
Gjest levelenge Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Tusen takk! :-) Selvom det var dårlig nytt..;-) Hodet mitt holderpå å eksplodere, røykmangel er ikke til å spøke med. Jeg har ikke røkt siden kl 15..Oj, oj.. Kommer helt an på hvem/hvilken etat som sender kronene det... det er jo flere oppdateringer pr.døgn, også nattestid.Kortbruk registreres ganske fort med nytt disp.beløp for eks. selv om endret saldo oppdateres senere. Også avhengig av senders/mottagers bank. Tips: hva med et aldri så lite røykeslutt-forsøk? ...godt ment da... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Kommer helt an på hvem/hvilken etat som sender kronene det... det er jo flere oppdateringer pr.døgn, også nattestid.Kortbruk registreres ganske fort med nytt disp.beløp for eks. selv om endret saldo oppdateres senere. Også avhengig av senders/mottagers bank. Tips: hva med et aldri så lite røykeslutt-forsøk? ...godt ment da... Takk!:-) Røykeslutt blir det nok ikke med engang tror jeg nok..Bortsett fra denne lille, tvugne..:-o Selvom det selvsagt er trist å være så avhengig av noe..Jeg kaldsvetter i varmen og er irritabel som bare fy..:-o Da de fortsatt ikke var kommet inn i dagtidlig, da ringte jeg, og de var pokker meg ikke blitt overført før i dagtidlig, så jeg går nok enda et måtelig døgn i vente.. Damn! 0 Siter
tiliti Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Dersom det er innenfor samme bank kommer de fra 08-12, dersom det er fra en annen bank kommer de inn mellom 12 og 16 vanligvis, men i enkelte banker kan det drøye frem mot 20 på kvelden. _vanligvis_ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.